Forrás: AFP
Lewis Hamilton rajongói már hűtik a pezsgőt, hiszen a mexikói futamon kedvencüknek elég az ötödik helyen célba érnie, és megvan a negyedik vb-cím. Tény, hogy a nagy rivális Sebastian Vettelnek – aki 66 pontos hátrányban van – kisebbfajta csodára lenne szüksége ahhoz, hogy életben tarthassa az esélyeit összetettben, ám az F1-ben néha előfordulnak furcsa helyzetek. Összeszedtük a top 5 legbizarrabb kiesést, ami előtt máig értetlenül állnak a szakemberek.
Meghülyült sebváltó
2008-ban az első szingapúri villanyfényes futamon senki sem számított rá, hogy a pálya mellett elhaladó villamosok beleszólnak a végeredménybe. Pedig így lett, úgy összezavarták Mark Webber Red Bulljának elektronikus rendszerét, hogy a sebességváltója teljesen használhatatlan lett, és fel kellett adnia a versenyt.
Váratlan habfürdő
Olivier Panis 2004-ben Silverstone-ban azért esett ki, mert a Toyota versenyautóban minden ok nélkül beindult a beépített tűzoltó készülék, és telenyomta habbal a pilótafülkét.
Feledékeny szerelő
Johnny Herbert az 1998-as monzai versenyen azért csúszott ki, mert a szerelője a pilótafülkében felejtette a csavarkulcsát, ami a rázkódás hatására beékelődött a fékpedál alá. A megállíthatatlan autó végül a kavicságyban landolt.
Elhamarkodott ünneplés
Legendás jelenet, amikor Nigel Mansell az 1991-es Kanadai Nagydíjon félkörös előnnyel robogott a kockás zászló felé, miközben ő a közönségnek integetett, majd egyszer csak lelassult az autó, és félreállt. Mint kiderült, annyira leesett a motor fordulatszáma, hogy egyszerűen lefulladt.
Repülő kamera
Az élen haladó Jean Alesi Ferrarijáról az 1995-ös Olasz Nagydíjon egyszer csak levált a fedélzeti kamera, és a mögötte haladó csapattársának, Gerhard Bergernek az autójába csapódott. Az osztrák ki is esett, mert a felvevő tönkretette a kerékfelfüggesztését.
Forma–1
Mexikói Nagydíj
Vasárnap, 20.00
Tv: M4 Sport