Forrás: AFP
Noha igen döcögősen indult, mégiscsak jó ötlet volt, hogy Kim Kardashian alakformáló fehérneműket dobott a piacra - bár erős a gyanúnk, hogy jelenleg a népszerűsége csúcsán lévő reality-sztár nevével gyakorlatilag mindent el lehet adni.
Kimnek korábban gyakorlatilag egy egész nemzetet sikerült kiakasztania, amikor Kimononak nevezte el fehérneműit, később azonban észbe kapott, és gyorsan visszakozott, így végül az alakformáló ruhák SKIMS néven kerültek forgalomba.
A TMZ információi szerint a szeptember 10-i start igencsak jól sikerült: Kardashian gyakorlatilag egyetlen nap alatt 2 millió dollárt kaszált. Csak összehasonlításképp: a hasonló alakformáló fehérneműkben utazó Spanx világmárka az első 12 hónapja alatt szedett össze 4 millió dollárt. A SKIMS oldala állítólag nem is nagyon bírta az első nap bődületes vásárlótömegét, és össze is omlott.