Saját márkás ruhákat kezdett forgalmazni a Deb-recen kapusa, Gróf Dávid.
A mindig menőn öltözködő focista stílusérzékét már a divat világában is kamatoztatja, miután DG99 emblémával ellátott melegítőket, pólókat, tornazsákokat, kulacsokat dobott piacra. A márka logója Gróf nevére és a focipályán viselt mezszámára utal.
Azt vettem észre, hogy nagy az igény a mezeimre, kapuskesztyűimre. Egy-egy nyereményjátékomra több ezren jelentkeztek a közösségi oldalamon. Innen indult az ötlet, hogy csinálnom kellene egy saját márkás termékcsaládot, az elkészült kollekció pedig több mint egy év kemény munkájának az eredménye
– mondta a Borsnak Gróf, aki feleségével, Klaudiával találta ki, tervezte meg a ruhadarabokat. – Azt akartam, hogy az aranyszín domináljon, mert nagyon szeretem. A fekete-fehér kollekcióban is visszaköszön a kedvenc színem.
A 31 éves hálóőr ugyan még a futballkarrierjére koncentrál, de fontosnak tartotta, hogy több lábon álljon az életben, ezért is kóstolt bele a divatba.
Edző biztosan nem leszek a visszavonulásom után. Más dolgok érdekelnek, akár a futballon belül is. Ettől függetlenül most még nagyobb örömöt szerez számomra egy bajnoki cím, mint az, hogy egyre népszerűbbek a termékeim
– tette hozzá Gróf, aki a Honvéddal és a Fradival is felemelhette már az NB I-es trófeát.
Divatos kapusok
Nem Gróf az egyetlen magyar kapus, aki saját márkát épített fel. A korábbi 108-szoros válogatott focista, Király Gábor a szürke mackónadrágjának népszerűségét meglovagolva dobta piacra termékeit. Mára több tucat „királyos” ruhadarabot forgalmaz.