A Mediaworks sporttermékei remekül teljesítettek a labdarúgó Európa-bajnokság ideje alatt. Az Eb teljes időszakának összesített átlagát tekintve (június 14.–július 14.) az Origo sport rovata érte el a legtöbb valós felhasználót (Real User), a harmadik helyen a Magyar Nemzet sportrovata végzett.
Az első három sorrendje:
1. Origo sport rovat 1.714.212 RU
2. M4 Sport 1.558.220 RU
3. Magyar Nemzet sport rovat 1.391.824. RU
Az Origo sport rovata a valós felhasználók (Real User) napi átlagában is az első helyen végzett.
Az első három sorrendje:
1. Origo sport rovat 245.713 RU
2. M4 Sport 203.377 RU
3. Index sport rovat 192.585 RU
A valós felhasználók (Real User) napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14.–június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sport rovata 56, a Magyar Nemzet sport rovata 177, a Bors sport rovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát.
Forrás: DKT-Gemius közönségmérés (16+, belföld, multiplatform)
Méréssel érintett platformok: a legolvasottabb sport tematikával rendelkező hazai oldalak.