Aktuális

Állati ez a szakáll, avagy támad a pengegyártó

Bors

Létrehozva: 2014.06.04.

Egy új-zélandi, elsősorban borotválkozási termékeket árusító cég bizarr kampánnyal próbálja rávenni az embereket a rendszeres arcápolásra. A Shick új reklámjában férfiak állatokat viselnek arcszőrzetként.

Bár 2014-et szerte a világon a szakáll évének kiáltották ki, egy új-zélandi cég szembemenve a trendekkel mégis megpróbálja rábeszélni a férfiakat a rendszeres borotválkozásra. A Shick új képein ugyanis divatos úriemberek arcszőrzetébe néhány kisállatot rejtettek el a digitális technológia segítségével.

Ahogy a brit Metro írja, a cég internetes kampányában arra kéri a bátor vállalkozókat, hogy küldjék el saját „állatszakállas” képeiket, és a legjobb pályaművek között értékes arcápolási termékeket sorsolnak ki. Azt nem tudni, hogy egyelőre mennyire sikeres a férfiak körében a kampány. Egy nemrégiben elvégzett közvéleménykutatás szerint a nők legnagyobb része inkább a 10 napos borostát részesíti előnyben a csupasz arcbőrrel szemben.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek