Aktuális

Nem metróznánk, ha tudnánk a félelmetes igazságot?

Bors

Létrehozva: 2014.07.17.

Egyre sürgetőbbé válik az M3-as metró felújítása. A vonalon folyamatosak az üzemzavarok: legutóbb kedden kezdett ömleni a füst a Nyugati pályaudvari megállónál, mert az alagútban lángra kapott az olajsár.

Kunhalmi Ágnes, az MSZP budapesti elnöke aláírásgyűjtést kezdett az M3-as metró mielőbbi felújítása érdekében, mert szerinte Tarlós István és a főváros fideszes vezetése orosz rulettet játszik a budapesti emberekkel. A főpolgármester azzal vágott vissza, hogy 2010-ig még problémafeltárás szintjén sem foglalkoztak az 1976-ban épült M3-as metróval. Ellenben itt hagyták az elszegényedett és eladósodott BKV-t és a lerongyolódott M3-as metrót források nélkül.

A NOLTV.hu weboldalon július 3-án leadott riport szerint az M3-as metró vonalán 240 metrókocsi közlekedik, amelyek átlagosan 30-40 évesek, és havonta 15 ezer kilométert tesznek meg. A vonal állapotáról elmondták, hogy a talajvíz felszivacsosította a betont, a sínek pedig elváltak a talajtól. Mint elhangzott: ha az utasok tudnák, hogy milyen állapotban van, nem szállnának fel rá.

A BKV Zrt. és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerda este közleményt adott ki, amelyben a felújítási tervekről ír és arról, hogy szerintük senkinek sem kell aggódnia, mert még nem életveszélyes a metróvonal.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek