Rengetegen szeretik a háromszögletű, fogainkat majdnem széttörő csokoládét a Toblerone-t. Mostantól azonban minden máshogy lesz.
A svájci csoki gyártója, a Mondelez International ugyanis változtat a z édesség kinézetén. Na nem a háromszögeket változtatják kockává, hanem távolabb helyezik el a csücsköket egymástól. Emiatt egy csomagban kevesebb csokit is találunk majd, mint eddig.
Előtte-utána
A csoki kedvelői persze – mint minden más dolgon, ha változtatnak – kiakadtak. Egy nő a Toblerone Facebook-oldalán egyenesen azt a kérdést tette fel a hiányos szeletet ábrázoló kép alá: „Mi ez? Diétás verzió?”. Egy másik hozzászólásban pedig azt írták, hogy így már több az üres hely a csomagolásban, mint a csoki, és ezért úgy érzi, átverték őt.
A váltás pedig próbálja megmagyarázni a Mondelez, természetesen gazdasági okokra hivatkoznak. Azt írták közleményükben, hogy ezt a változtatást meg kellett hozniuk ahhoz, hogy megfizethető és háromszög alakú maradjon a csokoládéjuk.
Egyelőre a változást csak az Egyesült Királyságban tapasztalták a vásárlók, az nem derült ki, hogy máshol is bevezetik a foghíjas csokoládékat. Az sem kizárt, hogy a Brexit miatt járnak rosszul a brit vásárlók, bár ezt tagadja a cég szóvivője, csak annyit ismert el, hogy a valutaárfolyamok nem igazán kedveznek most nekik.
Apropó: tudja, mit rejt a Toblerone logója? Itt megnézheti.