Rendkívül furcsa eset történt nemrégiben egy albertfalvai bevásárlóközpontban. Sallós Tibor éppen vásárolni ment a kisunokájával, az ötéves Patrikkal. Szokás szerint beültette a bevásárlókocsi gyerekülésébe, majd nem sokkal ezután egy nagy reccsenést hallott.
– Az unokám egy kicsit mozgolódott, majd hirtelen hátravágódott, és ott lógott a bevásárlókocsiban. Pislogni sem volt időnk. Kiderült, hogy el volt törve az egyik ülőketartó. Patrik is nagyon megijedt, ráadásul beszorult a lába, így igencsak nehéz volt kiszedni – mesélte a Borsnak a nagypapa.
Tibor azonnal jelezte a problémát a vevőszolgálatnak. Onnan a biztonsági őrhöz irányították, aki azzal hárított, hogy nem az ő dolga. Ezt követően újra a vevőszolgálatra ment, ahol igencsak lekezelően beszéltek vele.
– Először szóba sem akartak állni velem. Hívattam az üzletvezetőt, de ő is rendkívül arrogáns volt. Kértem a vásárlók könyvét, és jegyzőkönyvet is vetettem fel, de mindez látszólag nem érdekelte őket. Azt mondták: „ha nem történt baleset, akkor miért problémázok? Toljam vissza a kocsit és menjek a dolgomra” – fakadt ki Tibor, aki szerint csak a szerencsének köszönhető, hogy nem történt komolyabb baj.
– Egyértelműen balesetveszélyes jó néhány bevásárlókocsi, és ezeket senki sem ellenőrzi. Jeleztem a biztonsági őrnek, hogy félretoltam a miénket, de szerintem visszatolta a többi közé. Amíg egy kisgyerek be nem üti a fejét, nem is fognak törődni vele... – mondta csalódottan. Kerestük a bevásárlóközpontot az üggyel kapcsolatban, de cikkünk megjelenéséig nem kaptunk választ.