Megdöbbentő következtetésre jutott egy nők szexuális életét vizsgáló felmérés: igencsak előkelő helyen végzett ugyanis a szexjátékok közt egy olyan cég, amely az élet egész más területén igyekszik hasznossá tenni magát. Egész konkrétan a Nokiáról van szó: az Agents of Ishq száz indiai nőt érintő felméréséből kiderült ugyanis, hogy az ázsiai országban előszeretettel használják a cég régebbi modelljeit az erős vibrációs funkciója miatt.
A jelenség egyébként többek közt annak is köszönhető lehet, hogy Indiában a szexjátékszerek nehezebben hozzáférhetőek, így a háziasszonyok a kreativitásukra vannak hagyatva...
A megkérdezettek 54 százaléka válaszolt úgy, hogy valamilyen “házitáji” eszközt használ, ha önmaga kényeztetéséről van szó. 13 százalék a párnára esküszik, minden tizedik nőnél pedig a zöldségek is szóba jönnek. Itt a legjellemzőbb választás a répa - írja a Daily Star. A lap egyébként megkereste az eredmény kapcsán a finn telefonos céget is, ám ők sajnos nem reagáltak, így sajnos nem tudjuk, sikerként könyvelik-e el régi mobiljaik második reneszánszát szexjátékszerként.