Ki nem találná. Egy hirdetés. Még hozzá egy ingatlanhirdetés! A lakáspiac pörög, így bármit bevetünk, hogy a mi árunk legyen a legizgalmasabb. Jöjjön egy hölgyeket és azok érzelmeit célzó hirdetés. Naná, hogy egy férfi tollából! Így árulunk mi!
“Hölgyeim! Tessék jönni szerelembe esni! Szerelembe, ebbe jól átgondolt, magas, nem, attól magasabb szinten átgondolt remek OTTHONBA. A pap sem tudná egy prédikációba összefoglalni azt amit itt látna, én meg meg sem próbálom inkább arra sarkalom, hívjon! DE HÍVJON!”
A III. kerületi ingatlan adatai
A reklámfogással egyébként nincs semmi baj. Egy ingatlanvásárlásnál sokszor a nőké a döntő szó, emellett rájuk előbb hatnak az érzelmek és a szórakoztató, egyedi hirdetések, mint férfi társainkra. A lakás ráadásul tényleg pompásan néz ki, szóval részünkről a szerelem rész is rendben van. Na de a papok?
15 fotó, és eldöntheti, érdemes-e egy ilyen pazar ingatlanról prédikálni!