Aktuális

Hatalmas bukás lett a motoros parfüm és a feminista golyóstoll

Reim Károly

Létrehozva: 2017.07.23.

<p>A bukott tárgyak svédországi múzeumában azokat a termékeket gyűjtötték össze, amelyeket senki sem akart megvenni.</p>

Hannibal maszkja

A Rejuvenique névre hallgató szépségápolási eszköz ötlete eleve halva született. A furcsa kinézetű maszkot azzal próbálták meg eladni, hogy enyhe áramütésekkel stimulálja és megszépíti a nők arcbőrét.

Fogkrém és lasagne?

Szerencsére nem a lasagne volt fogkrémízű. Mindössze arról volt szó, hogy a Colgate arra biztatta az embereket, hogy minden étkezés után mossanak fogat. A kampány azonban eléggé félrement. Nem is csoda: ki szeretné, ha már falatozás közben fogmosásra biztatnák?

Parfüm motorosoknak

A legendás Harley-Davidson motorgyár úgy gondolta, hogy a macsók számára menet közben is fontos lehet a jó illat. Ezért egy férfiparfümöt dobtak piacra, de azt olyan intenzív illatúra sikeredett, hogy inkább taszító, mintsem vonzó hatással bírt.

Átlátszó kóla

A kilencvenes években nagyot akart robbantani a Pepsi a Crystal névre hallgató átlátszó kólájával. Mindezt a színezékek ki­vonásával érték el. Az új­donság azonban tiszavirág-életű lett, egy éven belül levették a boltok polcairól.

Kávét a kólába!

Persze a másik nagy italmogul is képes volt mellényúlni. A Coca-Cola a kávé és a kóla ízvilágát vegyítette a Blak névre hallgató üdítőben, de az egyedi ízvilág nem igazán jött be a vásárlóknak.

Feminista toll

Igencsak furcsán néztek a Bic írószergyárra, amikor is 2012-ben előálltak a kizárólag nőknek szóló tollukkal. Az íróeszköz vonz­ereje abban rejlett, hogy a csili-vili kinézetű tárgyak még illatosak is voltak!

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek