<p>A bukott tárgyak svédországi múzeumában azokat a termékeket gyűjtötték össze, amelyeket senki sem akart megvenni.</p>
Hannibal maszkja
A Rejuvenique névre hallgató szépségápolási eszköz ötlete eleve halva született. A furcsa kinézetű maszkot azzal próbálták meg eladni, hogy enyhe áramütésekkel stimulálja és megszépíti a nők arcbőrét.
Fogkrém és lasagne?
Szerencsére nem a lasagne volt fogkrémízű. Mindössze arról volt szó, hogy a Colgate arra biztatta az embereket, hogy minden étkezés után mossanak fogat. A kampány azonban eléggé félrement. Nem is csoda: ki szeretné, ha már falatozás közben fogmosásra biztatnák?
Parfüm motorosoknak
A legendás Harley-Davidson motorgyár úgy gondolta, hogy a macsók számára menet közben is fontos lehet a jó illat. Ezért egy férfiparfümöt dobtak piacra, de azt olyan intenzív illatúra sikeredett, hogy inkább taszító, mintsem vonzó hatással bírt.
Átlátszó kóla
A kilencvenes években nagyot akart robbantani a Pepsi a Crystal névre hallgató átlátszó kólájával. Mindezt a színezékek kivonásával érték el. Az újdonság azonban tiszavirág-életű lett, egy éven belül levették a boltok polcairól.
Kávét a kólába!
Persze a másik nagy italmogul is képes volt mellényúlni. A Coca-Cola a kávé és a kóla ízvilágát vegyítette a Blak névre hallgató üdítőben, de az egyedi ízvilág nem igazán jött be a vásárlóknak.
Feminista toll
Igencsak furcsán néztek a Bic írószergyárra, amikor is 2012-ben előálltak a kizárólag nőknek szóló tollukkal. Az íróeszköz vonzereje abban rejlett, hogy a csili-vili kinézetű tárgyak még illatosak is voltak!