Aktuális

Ennél undorítóbban még nem akartak tejet eladni

Bors

Létrehozva: 2017.09.28.

Egy japán cég 30 bizarr másodpercben arra kívánja buzdítani az embereket, hogy vásárolják az ő általa forgalmazott tejet - írja a The Sun magazin. Az élelmiszergyártó idegenként ábrázolja a tehenet, ami ennek megfelelően csészealj alakúak, lába nincs, de egy tőggyel azért rendelkezik, amely képes arra, hogy pont beletaláljon minden kedves szomjas gyerek poharába egyszerre, amit felé nyújtanak.

Állítólag erre azért van szükség, mert bár Európában is csökken a tejfogyasztás éves szinten, még mindig jóval többet iszunk, mint ők. Önnek meghozta a kedvét ez a reklám egy pohár tej elfogyasztására?

Egyéként az egész kampány erre a tematikára épül:

Itt anyunak mentek el otthonról, hiszen a kertben felfelé nyújtja a keverőtálat, hogy tejet kapjon

Itt pedig kiderül, hogy a gravitáció egy hülyeség, a tej nem a földre, hanem az űrhajóba folyik, ha már folyik

  

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek