Forrás: Wikipedia/Kambui
Utoljára akarta még meglátogatni haldokló édesanyját a Carrol Amrich, a colorádói Pueblóból repült volna hozzá Minnesotába. Már a gépen ült, amikor egy stewardess odament hozzá, hogy le kell szállnia.
Törölték a jegyét Amrichnak, és akármennyire is kérlelte a személyzetet, azt mondták neki, hogy nem maradhat „senki sem repülhet ingyen”.
A nő egyből hívta a főbérlőjét, hogy segítsen neki feljutni a gépre, mert nincs nála elég pénz, aki segített is volna, de akkor már azt mondták Amrichnak, hogy lekéste a gépet.
Így nem maradt más választása, autóba szállt, és megállás nélkül vezetett 1600 kilométert, de már hiába. „1600 kilométert vezettem, de már elment, mire odaértem. Egyszer se álltam meg pihenni. Az egész úton sírtam Pueblótól, két napig voltam ébren. Nem volt semmi ennivalóm két napon keresztül” – nyilatkozta Amrich.
Mint kiderült, a gépről azért szállították le, mert a főbérlője eredetileg egy online irodán keresztül vette meg Amrich-nak és nem közvetlenül a légitársaságtól. Mikor a nő megtudta, hogy az anyja állapotta rosszabbá vált, és lehet, már az éjszakát sem éli túl, át akarta rakatni a jegyét egy korábbi gépre, a United Airlinesnál azt is mondták neki, nem kell ehhez az irodához fordulnia. De nem így kellett volna, az online kereskedőiroda pedig törölte a jegyét. ezért szállítatták le.
(NY Times)