Aktuális

Kínos: Szőrrel együtt érkezett az epilátor

Bors

Létrehozva: 2018.04.23.

Igencsak meglepődött a hölgy, amikor az eMagon rendelt szőrtelenítő eszközt készhez kapta. Miután postázták neki az epilátort, tüzetesen megvizsgálta az újszerűnek tűnő eszközt. Amikor viszont le­vette róla a fejet, ki­sebb-nagyobb fekete szőrszálak hullottak ki a szőrtelenítőből.

– Gondolom, olyan termék lehetett, amit valaki más már visszaküldött. Értem én, hogy újra el kell adni, de ilyen formában, teljes áron? – háborgott a vásárló a Tékozló Homár fo­gyasz­tó­vé­delmi blognak küldött üzenetében.

Az eMAG honlapján valóban szerepel, hogy 30 napig visszaküldhetők a megrendelt termékek, ha a vásárló nincs vele megelégedve. Ezeket a web­shop aztán újracsomagolja, de – ígér­etük szerint – csak alapos tisztítási procedúra után.

A Bors megkereste a céget, de nem válaszoltak kérdéseinkre. A Tékozló Homárnak viszont el­mondták: tudnak az esetről, aminek kezelése már folyamatban van, illetve hogy telefonon próbálták utolérni a szőrtelenítő megrendelőjét, akitől elnézést kértek a kellemetlenségért.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek