Igencsak meglepődött a hölgy, amikor az eMagon rendelt szőrtelenítő eszközt készhez kapta. Miután postázták neki az epilátort, tüzetesen megvizsgálta az újszerűnek tűnő eszközt. Amikor viszont levette róla a fejet, kisebb-nagyobb fekete szőrszálak hullottak ki a szőrtelenítőből.
– Gondolom, olyan termék lehetett, amit valaki más már visszaküldött. Értem én, hogy újra el kell adni, de ilyen formában, teljes áron? – háborgott a vásárló a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak küldött üzenetében.
Az eMAG honlapján valóban szerepel, hogy 30 napig visszaküldhetők a megrendelt termékek, ha a vásárló nincs vele megelégedve. Ezeket a webshop aztán újracsomagolja, de – ígéretük szerint – csak alapos tisztítási procedúra után.
A Bors megkereste a céget, de nem válaszoltak kérdéseinkre. A Tékozló Homárnak viszont elmondták: tudnak az esetről, aminek kezelése már folyamatban van, illetve hogy telefonon próbálták utolérni a szőrtelenítő megrendelőjét, akitől elnézést kértek a kellemetlenségért.