Elég nagy galibát okozott egy félrement e-mail.
Kikeredtek a szemei Jade Sharpnak mikor a napokban megnyitotta levelezését. Abban ugyanis egy beérkező üzenet állt, melyben az étterem – ahol Jade az esküvőjét tervezte ünnepelni – tulajdonosa nem egyszerűséggel tehénnek nevezi a fiatal nőt.
Kiderült, a Mulberry Tree nevű vendéglő vezetője kollégájának akarta küldeni a Jade-ről írt sorokat, de tévedésből a menyasszonynak postázta a levelet. Williams később alig győzött bocsánatot kérni, írja a The Sun.
A történet úgy kezdődött, hogy Jade és vőlegénye beültek egy italra az angliai Kentben lévő étterembe, s mivel tetszett nekik a hely, alaposabban is szerették volna feltérképezni mint potenciális helyszínt közelgő esküvőjüknek. Ezért e-mailben időpontot egyeztettek az étterem tulajdonosával, majd amikor a fiatal pár megérkezett a megbeszélt találkozóra, kiderült, az étterem dolgozói megfeledkeztek róluk. Ráadásul az éppen ottlévő alkalmazottak szinte egy kérdésükre sem tudtak válaszolni, és a tetejébe még nem is voltak túl segítőkészek. A fiatal pár ezután inkább hazament, nemsokára pedig megérkezett Jade virtuális postaládájába az ominózus levél.
– Ez egy tehén! Nem tudtam erről semmit, néztem az emailjeimet, de nincs semmi benne. Nem kérdeztek semmit az árakról, csak hogy mennyibe kerülnek a zsemlék meg a pecsenye! – állt az étterem vezetőjének levelében, amit kollégája helyett Jade-nek küldött el.
Jade nagyon felháborodott a róla írt sorokon, ezért az étterem TripAdvisor oldalán megírta a komplett történetet a vendéglő vezetésének kifogásolható viselkedéséről.
– El sem tudom mondani, mennyire bántó ez az üzenet. Mégis milyen udvariatlan és szakmaiatlan stílus ez – háborgott jogosan a lány, akit az sem hatott meg, hogy az étterem vezetője telefonon bocsánatot kért tőle, később pedig a lány véleménye alá írt hozzászólást.
– Nagyon rosszul érzem magam, hogy megkapta ezt az emailt. Teljes mértékben szakmaiatlan és védhetetlen. Azonnal hívtam, ahogy észrevettem a hibát, és többször bocsánatot kértem. Megértem, hogy ezek után nem akarja éttermünkben tartani az esküvőjét, nem is próbálom rávenni, hogy változtassa meg a véleményét egy ilyen katasztrofális hiba után. Még egyszer fogadja őszinte bocsánatkérésemet – írta megsemmisülten az étterem tulajdonosa.