Nem tudja üzemeltetni netes rádióműsorát Szigeti Ferenc, mert négy hónapja nem működik normálisan az internete. A Bors utána járt, a szolgáltató jóváírást ígér.
Forrás: Czerkl Gábor
A Karthago frontembere legalább tízszer tett már panaszt levélben és írásban is a szolgáltatónál a hibásan működő netes kapcsolat miatt, eddig eredmény nélkül. Szigeti Feri nagyon elkeseredett, mert rengeteget dolgozott azon, hogy a Rocksziget nevű rádióműsora működjön.
– Úgy tudom, nem csak nekem van problémám velük –mondta a Borsnak a zenész.
– Nagyon el vagyok keseredve, mert nagy álmom volt ez a rádió. A műsorok vasárnap délután lennének este 6-tól 8-ig. Az első félóra után azonban szakadozni kezd az adás, és ez így megy már négy hónapja. A hibát minden alkalommal bejelentem, ki is jönnek, mindig mást mondanak, de nem történik semmi.
– Minden alkalommal azt hallom, hogy a házban minden jó. Aztán azt mondják, hogy a fejállomásnál lehet a hiba. Időközben az is kiderült, hogy a kinti hibát alvállalkozó végzi, az ő munkaidejük pedig délután négyig tart. Tudnak jönni napközben, délelőtt 8-tól 2-ig, voltak is kint minden időpontban. Az internet rendszerint 4 órakor megy el, és mivel vége a munkaidejüknek, így valószínűleg soha nem fognak kijönni.
A legnagyobb baj az, hogy Szigeti Ferenc szerződése szeptemberig szól. Ha eláll tőle, akkor kötbért kell fizetnie. Többen próbálták megszakítani ilyenkor a szerződést, és kérni a szolgáltatás leállítását. A szolgáltató azonban ilyenkor arra hivatkozik, hogy minden esetben kiszálltak és elhárították a hibát.
– Már gondoltam rá, hogy szolgáltatót váltok, de nem tehetem meg, mert szeptemberig szól a szerződésem. Havi közel 15 ezer forintot fizetek a kiemelt csomagomért, de meg kell jegyezzem, hogy a kábeltévéadás is szakadozik.
Megkerestük a UPC-t, hogy vajon mire számíthat Szigeti a szolgáltatással kapcsolatban, és meglehetősen kedvező választ kaptunk.
– Az előfizetőnk által jelzett hiba kapcsán több műszaki vizsgálatot is végeztek, illetve folyamatosan is végeznek munkatársaink – tudatta lapunkkal a cég. – Ezek alapján a hiba várhatóan hamarosan megszűnik, így ügyfelünk zavartalanul használhatja majd a UPC szolgáltatásait. Az ügyfelünk által tapasztalt kellemetlenségek miatt a UPC Magyarország nevében kéthavi teljes jóváírást szeretnénk felajánlani számára az internet-előfizetésére vonatkozóan. Emellett a bejelentett hibák teljes kivizsgálása után tájékoztatni fogjuk ügyfelünket a kötbér pontos összegéről.