Az év ötödik hónapjában a TV2, a TV2 Csoport és a TV2 kábelportfólió is piacvezető volt egész napon, a teljes lakosság körében, míg csoportszinten a másik fontos korcsoportban is beérte versenytársát: 18-59-ben csupán 0,1 százalékpont az RTL Magyarország előnye. A BL döntő után a három legnézettebb műsorral szintén a TV2 büszkélkedhet (4+).
Májusban a TV2 növelni tudta főműsoridős átlagát mindhárom fontos célcsoportban (18-59: +1,15 százalékpont / teljes lakosság: +1,46 százalékpont / 18-49: +1,29 százalékpont), míg az RTL Klub A Fal visszahozatalával sem tudta megtartani áprilisi eredményeit. (18-59: -0,24 százalékpont / teljes lakosság: -0,14 százalékpont / 18-49: -0,19 százalékpont). A kereskedelmi csatornák között a Top3 piacvezető műsort is a TV2 szállította a hónapban, a négy évesnél idősebbek körében A Nagy Duett május 13-i, a Tények május 21-i és a Bezár a bazár május 17-i adásai foglalják el a képzeletbeli dobogót. A toplistás két szórakoztató műsort az IKO Műsorgyártó készíti a TV2 Csoport megbízásából.
Kiemelkedő teljesítménnyel büszkélkedhet a cégcsoport kábelportfóliója, mindhárom kiemelt célcsoportban legyőzte az RTL kábeleit, a legjelentősebb különbség itt is a teljes lakosságnál mutatkozik, ahol 2 százalékpont a TV2 kábelcsatornák előnye a konkurenskábelcsaláddal szemben (13.2% TV2 kábelek - 11,2% RTL kábelek)
A teljes portfóliót vizsgálva elmondható, hogy a tavalyi év azonos időszakához képest (2017. május vs. 2018. május) a TV2 Csoport piaci részesedése jelentősebben nőtt a teljes lakosság körében mind teljes napon (+3,19 százalékpont), mind főműsoridőben (+3,83 százalékpont), míg ugyanezen időszakban az RTL Magyarország átlagos havi közönségaránya visszaesést mutat (főműsoridő -2,13 százalékpont, egész nap -1,56 százalékpont. Köszönhetően a jelentős programinvesztíciónak mind a főcsatorna, mind a kábelek tekintetében, a tavaly ilyenkor prognosztizált nézettségi eredmények mára megvalósultak és 18-49-ben, valamint 18-59-ben is minimálisra csökkent a különbség a TV2 Csoport és legfőbb konkurense közt (18-59 0,1%, 18-49 0,4%)
Forrás: Nielsen Közönségmérés, valósidejű nézettségi adatok