Forrás: Twitter
Úgy tűnik a Ryanair a folyamatos botrányok ellenére sem kíván változtatni az üzletpolitikáján, de úgy látszik, még azt a látszatot sem próbálja fenntartani, hogy a társaság számára fontosak a dolgozói, illetve az utasai.
A cég négy Portugáliába tartó gépe is Spanyolországban rekedt a Leslie hurrikán miatt október 13-án. A huszonnégy fős személyzetet – gépenként hat ember – egy üres személyzeti szobában szerették volna elszállásolni, ahol nem volt más, csupán néhány szék. A beszámolók szerint az utasokkal sem bánt sokkal jobban a fapados légitársaság, sokan a terminálban rekedtek, ahol semmiféle információt és támogatást nem kaptak – írja a Metro.
This is a Ryanair 737 crew based in Portugal, stranded in Malaga, Spain a couple of nights ago due to storms. They are sleeping on the floor of the Ryanair crew room. RYR is earning â¬1.25 billion this year but will not put stranded crews in a hotel for the night. @peterbellew ? pic.twitter.com/lILWZVqqGj
— Jim Atkinson (@Jimbaba) October 14, 2018
A Ryanair nem túl humánus hozzáállásának bizonyítéka egy felvétel, amin hat légiutas-kísérő fekszik a földön, abban az ágy nélküli szobában, ahol az éjszakát kellett tölteniük. A képet azért osztották meg, hogy mindenki megtudja, mire kényszerítette őket a munkaadójuk. Végül átvitték őket egy VIP szobába, ott viszont nem kaptak semmilyen ellátást; se ételt, se italt, így kellett kivárniuk a hajnali hat órát.
A Ryanair később sajnálatát fejezte ki az esettel kapcsolatban, valamint közölték: a problémát az okozta, hogy nem voltak felkészülve a hurrikán okozta elakadásokra, így szállást sem tudtak biztosítani a személyzetnek, hiszen Malagában már minden szoba foglalt volt, mire cselekedni kellett volna.