Aktuális

Ágy nélküli szobában akarta elszállásolni dolgozóit a Ryanair

Bors

Létrehozva: 2018.10.16.

Forrás: Twitter

Úgy tűnik a Ryanair a folyamatos botrányok ellenére sem kíván változtatni az üzletpolitikáján, de úgy látszik, még azt a látszatot sem próbálja fenntartani, hogy a társaság számára fontosak a dolgozói, illetve az utasai.

A cég négy Portugáliába tartó gépe is Spanyolországban rekedt a Leslie hurrikán miatt október 13-án. A huszonnégy fős személyzetet – gépenként hat ember – egy üres személyzeti szobában szerették volna elszállásolni, ahol nem volt más, csupán néhány szék. A beszámolók szerint az utasokkal sem bánt sokkal jobban a fapados légitársaság, sokan a terminálban rekedtek, ahol semmiféle információt és támogatást nem kaptak – írja a Metro.

A Ryanair nem túl humánus hozzáállásának bizonyítéka egy felvétel, amin hat légiutas-kísérő fekszik a földön, abban az ágy nélküli szobában, ahol az éjszakát kellett tölteniük. A képet azért osztották meg, hogy mindenki megtudja, mire kényszerítette őket a munkaadójuk. Végül átvitték őket egy VIP szobába, ott viszont nem kaptak semmilyen ellátást; se ételt, se italt, így kellett kivárniuk a hajnali hat órát.

A Ryanair később sajnálatát fejezte ki az esettel kapcsolatban, valamint közölték: a problémát az okozta, hogy nem voltak felkészülve a hurrikán okozta elakadásokra, így szállást sem tudtak biztosítani a személyzetnek, hiszen Malagában már minden szoba foglalt volt, mire cselekedni kellett volna.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek