Az ünnepi hangulat bemelegedésével egyre többen várják már egyes cégek karácsonyi reklámjait. Gondoljunk csak a legikonikusabbra: ki ne ismerné a Coca Cola kamionos reklámját? A zene, a színek, a hangulat, amit megteremt, utánozhatatlan.
Ahogyan közelebb kerülünk a szeretet ünnepéhez, az karácsonyi hangulattól túlfűtött reklámok lassan kérés nélkül az arcunkba ömlenek majd. Néhány napja a brit McDonald's is elkészült karácsonyi reklámjával, ami a legtöbb reakció szerint mind közül 2018 legjobbja lesz.
A videón a Mikulás épp szenteste esedékes teendőit látja el: szánjával házról házra halad, lekúszik a kéményen, elfogyasztja a számára kirakott süteményt és tejet, elhelyezi az ajándékokat, majd továbbáll. Minden állomás végén szomorúan közli rénszarvasaival, hogy sajnos ezúttal sem tettek ki számukra répát. Miután a szorgos rénszarvasokra kiül a fáradság és az éhség, a Mikulás gondol egyet, leugrik a mekibe, telepakolja répával a megüresedett zsákot, majd boldog karácsonyt kíván hű segítőinek, és megeteti őket.
A McDonald's marketingigazgatója elmondta, hogy a „Reindeer Ready” kampánnyal fel szeretnék hívni vendégeik figyelmet arra, hogy a nagy karácsonyi jövés-menésben mindig számíthatnak a mekire, legyen szó egy ebédről, egy kávéról, vagy csak egy ajándékvásárlások közötti „répaszünetről”.
A Reindeer Ready megmozdulás egyébként nemcsak felhívás: szenteste bárki betérhet a helyi McDonald's-ba egy csomag répáért, amiért nem kell fizetni.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a reklám és a megmozdulás magyarországi McDonald's-ok esetében is elérhető lesz-e.