Forrás: Volkswagen
Alapjaiban alakítja át értékesítési modelljét a Volkswagen – Európában 2020-tól indul az új rendszer.
Hajtóereje a Volkswagen modellpalettáját jellemző mind szélesebb körű digitalizáció és konnektivitás. Az autógyártó ügyfelei 2020-tól személyes azonosítószámukkal már egy teljes egészében hálózatba kapcsolt mobilitási világ középpontjában állhatnak, amelyet az autóvásárlástól kezdődően a nap minden órájában személyre szóló ügyféltámogatás jellemez.
Az autó rendszerei például a mobiltelefon-hálózaton keresztül vezeték nélküli (Over the Air) szoftverfrissítésekkel lesznek aktualizálhatók, a jármű pedig az úgynevezett előretekintő karbantartás alkalmazáson (Predictive Maintenance App) keresztül előre jelezheti a márkakereskedő felé, hogy esedékes a következő szervizlátogatás. A Volkswagen We digitális ökoszisztémájából – mint a We Park, a We Deliver vagy a We Connect – ugyancsak számos ajánlat válik lehívhatóvá, de mindezeken túl az ügyfelek saját autóikon jóval túlmutató szolgáltatásokat is igénybe vehetnek, például a We Share, a Volkswagen tervezett autómegosztó kínálata formájában.
A Volkswagen a márkakereskedőivel közös internetplatformot fejleszt, amely egészen a szerződéskötésig a teljes értékesítési folyamat lebonyolítását lehetővé teszi, beleértve a pénzügyi finanszírozást, a fizetést és akár a használt jármű beszámítását is. Az ügyfelek a márka teljes modellpalettájáról válogathatnak majd, online bonyolítva le a vásárlást a kívánt márkakereskedővel.
Aki továbbra is a személyes kapcsolatot részesíti előnyben, különböző kapcsolattartó pontok