Forrás: AFP
Bizonyára sokunkkal előfordult már, hogy egy közeli ételautomata kínálata annyira vonzó volt, hogy muszáj volt bedobnunk néhány érmét, majd beváltani a masina tartalmára. Sajnos gyakran előfordul, hogy a kért termék valamiért nem éri el a gép kijáratát: ezzel a bedobott aprópénz és a megvásárolni kívánt étel vagy ital is bent marad.
Ez történt egy Sophie Gadd nevű nővel is, aki nagyon szeretett volna megvenni egy csomag csipszet az automatából, ám a fizetés és a helyes gombok megnyomkodása után a rágcsálnivaló nem jött ki. A nő gondolkodás nélkül a telefonjáért nyúlt, és panaszlevelet írt az automatákért felelős cégnek. Néhány nap múlva pedig döbbenetes meglepetésben volt része.
Elnézését kérjük a kellemetlenségért, amelyet az egyik automatánk okozott. A visszatérítésre váró összeget mellékeltük.
– így szólt a postán megküldött levélben olvasható szöveg, amelyet vékony ragasztószalaggal rögzített pénzérmével egészítettek ki.
– kommentálta Gadd a történteket.
(via)