Nem panaszkodhat az az ausztrál pár, akinek családi vállalkozása mindössze hét perc alatt bő harmincmillió forintnak megfelelő összeget termelt ki.
Matilda Murray és Don Robertson Stax nevű sportruházati márkája már azelőtt megszenvedte a koronavírus-járványt, hogy az elhagyta volna Ázsiát, kínai beszállítóik ugyanis hosszú hetekre leálltak a termeléssel. Most azonban, hogy újraindultak, a Sydney-ben élő pár úgy döntött: csinálnak egy VIP-akciót az első 100 vásárlójuknak - legfeljebb 30 percig. Azt gondolhatnánk, igencsak merész húzás ilyen limitált akcióba fogni, nekik azonban láthatóan bevált - írja a Daily Mail Australia.
"Végül hét perc alatt beérkezett ezer megrendelés, és le kellett zárnunk. 30 ezer ausztrál dollárt tűztünk ki célul, és 150 ezret sikerült elérnünk" - újságolta Don Robertson, aki párjával együtt egy időre garantáltan nyugodtan hátradőlhet - már ha befejezték a megrendelt termékek kipostázását.