Aktuális

Egyre több a magyar termék: hazai termelőkért indít programot a Lidl

Bors

Létrehozva: 2020.10.15.

Edukációs programot indít a Lidl Magyarország, ezzel támogatva a magyar termelőket

Forrás: lidl.hu

Az áruházlánc még 2013-ban indította el a „Lidl a magyar beszállítókért” elnevezésű programot, aminek célja a magas minőségű magyar termékek áruházi kínálatban szereplő arányának növelése volt. Három évvel később indult el a Lidl Akadémia eseménysorozat is, ami annak eredményeként jött létre, hogy a Lidl felkutathassa a legkiválóbb magyar termelőket és beszállítókat, és partnerséget alakíthasson ki velük. A programsorozaton közel 500 magyar vállalkozás képviselője jelent meg és ismerte meg az áruházlánc által kínált lehetőségeket. A Lidl Akadémia által mostanra a 490 hazai beszállítónak köszönhetően a polcokon 60%-ban magyar termékek találhatók.

A most elindított „Lidl a magyar beszállítókért” névre keresztelt, többlépcsős képzési program keretein belül a potenciális beszállítói kör olyan előadásokon vehet részt, melyek a friss árucsoportok egyes termékköreire: úgy, mint a hús és húskészítmények, pékáruk és sütőipari termékek, tej és tejtermékek, valamint zöldség-gyümölcs fókuszálnak.

A programsorozat része egy szakmai kiadvány is, ami 80 oldalban összefoglalja, miként válhat valaki egy országos lefedettséggel rendelkező áruházlánc partnerévé. A kézikönyv gyakorlati szempontok alapján részletezi a termékajánlat, az árazás, az adminisztratív teendők, és a hatékonyság növelésére vonatkozó tudnivalókat. A résztvevők emellett hetente tájékozódhatnak a friss áruk piacát érintő aktuális kérdésekről hírlevél formájában.

Úgy gondoljuk, hogy a hazai termelők számára az egyik legjobb stratégiai együttműködési lehetőség, ha a jelenleg 185 áruházat magában foglaló országos lefedettséggel rendelkező Lidl áruházlánc beszállítóinak mondhatják magukat, hiszen a hosszútávú kapcsolat stabil bevételi forrást és folyamatos fejlődési lehetőséget biztosít számukra. A Lidl Akadémia Plusz olyan többlépcsős edukációs platform, ahol a magyar kis- és középvállalatoknak lehetősége adódik arra, hogy megszerezzék az ehhez szükséges megfelelő tudást és kapcsolatrendszert. Célunk, hogy a hazai kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként támogassuk a magyar beszállítókat és elősegítsük a hazai élelmiszeripar önellátásának képességét – mondta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek