Két magyar cég készített egy olyan ingyenes alkalmazást, amellyel megnézhető, mikor, mekkora a látogatottság a budapesti és a Pest megyei bevásárlóközpontokban, hipermarketekben és bevásárlóparkokban. Így csökkenthető a zsúfoltság – ezzel pedig a fertőzésveszély.
A koronavírus-járvány idején az emberélet megóvása az első, azonban a magyar családok megélhetésének biztosításához működésben kell tartani a gazdaságot is. Ilyen nehéz helyzetben különösen sokat segíthetnek a magyar innovációk
- mondta az applikáció bemutatójához kapcsolódóan György László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára.
A Helix Consulting és a CBRE Magyarország által közösen fejlesztett felület egyszerűen, bárki számára ingyenesen használható. Az alkalmazásában csak ki kell választani a számunkra érdekes kereskedelmi egységet.
A FOLYAMATOSAN FRISSÜLŐ TÁBLÁZAT SZÍNEZÉSE MEGMUTATJA, HOGY MENNYIRE NAGY AZ ADOTT BEVÁSÁRLÓKÖZPONT FORGALMA.
Ezzel NEMCSAK LERÖVIDÍTHETŐ AZ ADOTT ÁRUHÁZBAN TÖLTÖTT IDŐ, DE CSÖKKENTHETŐ A KORONAVÍRUS-FERTŐZÉS KOCKÁZATA IS.
A jelen pillanatban Európában egyedülálló, LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is használható. Elérés: locsight.hu/karacsonyibevasarlas2020
(via)