Csoportszinten minden idők legjobb főműsoridős összesített átlagát érte el a MediaVivantis Zrt. a múlt héten. A LifeTV és OzoneTV együtt és külön-külön is remekelt: az OzoneTV elmúlt négy évének legsikeresebb hetét zárta, a LifeTV-n pedig csúcsot döntöttek a saját gyártású műsorok, az Összezárva Hajdú Péterrel egyenesen a TOP10 legsikeresebb csatorna közé repítette a LifeTV-t.
Kimagasló eredményt ért el csoportszinten a MediaVivantis Zrt.: a médiavállalat minden idők legjobb főműsoridős heti átlagát érte el két csatornájával, a LifeTV-vel és az OzoneTV-vel a legfontosabb, 18-59-es kereskedelmi célcsoportban, a 14.héten. A csoportszintű siker - amely nagyban köszönhető a LifeTV sajátgyártású műsorainak – az egyes csatornák számára egyéni rekordot is hozott.
Az OzoneTV az elmúlt négy év legjobb teljesítményét nyújtotta teljes napon valamint főműsoridőben egyaránt a fő kereskedelmi célcsoportnak számító 18-59-es korosztály körében.
A MediaVivantis másik csatornája, a LifeTV pedig idei csúcsát döntötte meg azzal, hogy
főműsoridőben az idei év eddigi legjobb heti átlageredményét érte el a 18-59-es célcsoportban.
A LifeTV kiváló heti átlageredményéhez nagyban hozzájárultak a főműsoridős, sajátgyártású műsorok múlt pénteki eredményei.
Az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor Köllő Babett szereplésével képernyőre kerülő legutóbbi epizódja az idei széria legnépszerűbb adásának bizonyult mindkét kereskedelmi célcsoportban. A műsor a 18-59-es célcsoportban (2,34% shr) és a teljes lakosság körében (2,27% shr) a TOP10 legsikeresebb csatorna közé repítette a LifeTV-t, amely mindkét célcsoportban az előkelő nyolcadik helyet érte el a műsor adásideje alatt, a több mint 110 magyar nyelvű csatorna közül!
A talkshow reality mellett a LifeTV másik, szintén sajátgyártású műsora a Van életünk! is remekelt. A sztárok életét bemutató napi reality múlt pénteken eddigi legmagasabb közönségarányát hozta (1,75% shr) a legfontosabb, 18-59-es kereskedelmi célcsoportban. A hétről hétre egyre népszerűbbé váló műsor heti átlagát tekintve is csúcsot döntött az említett korosztály körében 1,51%-os közönségarányával, megtriplázva induláskori piaci részesedését!