Múzeumként ugyan nem lehetnének nyitva, szupermarketként azonban igen.
Dizájnerek által csomagolt termékekkel és általuk berendezett művészi szupermarkettel játszotta ki a Nagy-Britanniában jelenleg érvényes szabályokat a Londoni Dizájnmúzeum. Így bár múzeumként május 17-ig nem fogadhatnak látogatót, alapvető élelmiszereket áruló dizájnszupermarketként megnyithatott az intézmény ajándéküzlete.
A különleges kiállításon a kiállított tárgyakat nemcsak megérinteni lehet, de azonnal meg is vásárolhatók. Az alapvető ellátáshoz tartozó termékeket, például rizst, kávét, maszkokat fiatal művészek tervezték, csomagolták.
Az ötnapos szupermarket-kiállítás vasárnapig látogatható, a termékek eladásából befolyó összeggel a művészeket és dizájnereket támogatja az intézmény.
Angliában a fitnesztermek, fodrászok és pubok már működhetnek. Tim Marlow múzeumigazgató szerint a kiállítás felteszi a kérdést, mi számít valójában az életben lényegesnek: "A kreativitás nem lényeges?"