Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala.
Cikkünk írásáig már közel 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát - szúrta ki a Mandiner.
A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.
A Facebook hirdetések Márki-Zay nevén futnak, azonban a szabályok szerint lehet, hogy nem ő a hirdető, viszont akkor nem tudni, hogy kicsoda.
A politikus ennek ellenére cikkünk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.
Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban cikkünk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:
Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni.