Poltika

Már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay, csakhogy vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből

Létrehozva: 2022.02.01.

Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala.

Cikkünk írásáig már közel 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát - szúrta ki a Mandiner.

A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.

A Facebook hirdetések Márki-Zay nevén futnak, azonban a szabályok szerint lehet, hogy nem ő a hirdető, viszont akkor nem tudni, hogy kicsoda. 

A politikus ennek ellenére cikkünk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.

Ha meg akarod nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal

Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban cikkünk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:

Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek