Több, mint 1000 nemzetközi autókülönlegesség, hatalmas show és rengeteg színes program várja a látogatókat a vasárnap 18 óráig látogatható Autó Motor Tuning Show-n, a pesti Hungexpo területén. Az autók tulajdonosait kérdeztük.
Juhász Róbert: Ez egy 1949-ben Kaliforniában gyártott autó. A tetejét lejjebb ültettem, a motorját és a futóművét kicseréltük. Az előbbit egy 60-as években gyártották. Magyarországon nem lehet forgalomba helyezni, ezért csak kiállításokra tudok menni vele.
Mihálszky Tamás Ez az első „civil” Hummer. Sokkal szélesebb. mint egy normál autó, egy sávba nem is fér el. Érdekessége, hogy John D’Augustino-nak a világ egyik leghíresebb autóépítőjének annyira megtetszett tavalyelőtt, hogy a motorháztetőre ráírta a nevét, amit le is fóliáztunk. 30-50 millió forint körül van az értéke.
Oláh Dávid: 355 LE-s motor van benne. Gombnyomásra lehet állítani a magasságát az út viszonyoknak megfelelően. Forgalomba járok vele, de csak évi 5000 km-t megyek évente. 15 liter fogyaszt, de városban akár 20 felett is. Még nem próbáltam ki, de 300-zal is tud menni.
Kemecsei Imre: Csak a kipufogó rendszerét alakítottuk át. Ettől brutális hangja lett. 120-160 millió Ft körüli az ára.
Jugovics István: A típusból ez a legerősebb modell. 456-513 LE-ig vannak róla teljesítmény adatok. A Performance modell ára 24,5 millió Ft, de fél évvel ezelőtt majdnem egy tízessel kevesebb volt.
Gálffy Gábor: 1994-es autó. Hat éve kezdtem átépíteni, minden évben változtatok valamit, új színt, új dizájn-t.kap. Különlegessége, hogy két ülés között van a hangszórója a kesztyűtartó helyett. Ettől jobban jönnek a mély hangok. Magyarországon összesen 15-20 darab lehet ebből a típusból, de ennyire átépített csak a mienk, mert túl drága, nem mernek hozzányúlni.
Johan Ericson: Svédországból érkeztem, de egész Európában lehet vele közlekedni. Az egész autó át lett építve. Öt év munka van benne, kb, 15 ezer órát dolgoztunk rajta. 3000 kg alumíniumot építettünk bele, és ebből minden kézzel készült. Közel 400 millió forint az értéke, de nem adnám el.