Tuning

Autó Motor Tuning Show: 400 milliós autócsoda jött Budapestre

Huszti Zoltán

Létrehozva: 2022.05.28.

Több, mint 1000 nemzetközi autókülönlegesség, hatalmas show és rengeteg színes program várja a látogatókat a vasárnap 18 óráig látogatható Autó Motor Tuning Show-n, a pesti Hungexpo területén. Az autók tulajdonosait kérdeztük. 


 

Chevrolet Styleline

Juhász Róbert: Ez egy 1949-ben Kaliforniában gyártott autó. A tetejét lejjebb ültettem, a motorját és a futóművét kicseréltük. Az előbbit egy 60-as években gyártották. Magyarországon nem lehet forgalomba helyezni, ezért csak kiállításokra tudok menni vele.

Fotó: Sandor Bankuti

Hummer H1

Mihálszky Tamás Ez az első „civil” Hummer. Sokkal szélesebb. mint egy normál autó, egy sávba nem is fér el. Érdekessége, hogy John D’Augustino-nak a világ egyik leghíresebb autóépítőjének annyira megtetszett tavalyelőtt, hogy a motorháztetőre ráírta a nevét, amit le is fóliáztunk. 30-50 millió forint körül van az értéke. 

Fotó: Sandor Bankuti

Porsche 911 

Oláh Dávid: 355 LE-s motor van benne. Gombnyomásra lehet állítani a magasságát az út viszonyoknak megfelelően. Forgalomba járok vele, de csak évi 5000 km-t megyek évente. 15 liter fogyaszt, de városban akár 20 felett is. Még nem próbáltam ki, de 300-zal is tud menni. 

Fotó: Sandor Bankuti

Lamborghini Huracan Evo Spyder 

Kemecsei Imre: Csak a kipufogó rendszerét alakítottuk át. Ettől brutális hangja lett. 120-160 millió Ft körüli az ára. 

Fotó: Sandor Bankuti

Tesla 3 Performance

Jugovics István: A típusból ez a legerősebb modell. 456-513 LE-ig vannak róla teljesítmény adatok. A Performance modell ára 24,5 millió Ft, de fél évvel ezelőtt majdnem egy tízessel kevesebb volt.

Fotó: Sandor Bankuti

Toyota MR2

Gálffy Gábor: 1994-es autó. Hat éve kezdtem átépíteni, minden évben változtatok valamit, új színt, új dizájn-t.kap. Különlegessége, hogy két ülés között van a hangszórója a kesztyűtartó helyett. Ettől jobban jönnek a mély hangok. Magyarországon összesen 15-20 darab lehet ebből a típusból, de ennyire átépített csak a mienk, mert túl drága, nem mernek hozzányúlni. 

Fotó: Sandor Bankuti

Dodge Charger RT/R-68 Specification 

Johan Ericson: Svédországból érkeztem, de egész Európában lehet vele közlekedni. Az egész autó át lett építve. Öt év munka van benne, kb, 15 ezer órát dolgoztunk rajta. 3000 kg alumíniumot építettünk bele, és ebből minden kézzel készült. Közel 400 millió forint az értéke, de nem adnám el. 

Fotó: Sandor Bankuti
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek