Egy ügyvéd egészen odáig ment, hogy arra figyelmeztette a vásárlókat: ne használjanak önkiszolgáló pénztárakat.
Egy ügyvéd a TikTokon figyelmeztette a vásárlókat, hogy ne használjanak önkiszolgáló pénztárakat, és azt is elmagyarázta, hogy miért. Lindsey Granados egy büntetőjogi védőügyvéd, és azt állítja, hogy az Egyesült Államokban egy kereskedelmi üzlet vásárlóit lopással vádolják, még akkor is, ha nem akarnak ellopni semmit.
Magyarázata szerint ugyanis az önkiszolgáló pénztár sokszor nem veszi be a terméket, ami azt jelenti, hogy egyes ügyfeleit megvádolták, pedig ők állítják, hogy a gép hibája volt.
Ezek a gépek sok szempontból hibásak, sajnos nem szkennelnek be időnként elemeket
– idézi a Mirror az ügyvédet.
Megmondani sem tudom, már hány olyan ügyféllel beszéltem, akiket lopással vádoltak, mert az egyik gép nem szkennelt megfelelően
– tette hozzá.
Egy szakértő elmondta, egyelőre az is baj, hogy a jelenlegi technológia nagyrészt a súlyon alapul és a szkennerek nem tudják felismerni a terméket. Ez azt jelenti, hogy az emberek a drágább élelmiszerek helyett – például banán –, egy olcsóbb terméket – például hagymát – választanak a súlymérés során.