Az illető a viselkedésével a többi utasnak is problémát okozott. Azonban ezt nem hagyhatta annyiban a pilóta.
A United Airlines Houstonból Amszterdamba tartó járatának le kellett szállnia Chicagóban, mert egy utas nem bírt magával.
Az illetőnek, aki a business class-on utazott, az volt a problémája, hogy az általa kiválasztott étel éppen nem volt elérhető. A légitársaság megerősítette, hogy egy utasuk viselkedése miatt kellett Chicagóban leszállniuk, a repülőtérre megérkezett a rendőrség is, akik elvezették a rendbontó személyt. Ezt követően a gép folytathatta az útját Amszterdam felé, azonban a „kis” kitérő miatt 3 órás kését szedett össze hatalmas kellemetlenséget okozva ezzel a többi utasnak.
A repülőn történtekről egyelőre nem tudni részleteket, az azonban biztos, hogy a business class utasoknak rendszerint háromfogásos főétkezésben van részük. Emellett a légitársaságot több kritika is érte az utóbbi időben, amiért az étkezések színvonala elmarad a pandémia előtti időkétől. Ennek hatására pedig úgy döntöttek, hogy javítanak az ételek minőségén.
A Houston-Amszterdam járat business classon 6,927 dollárba (csaknem 2 400 000 forintba) kerül - emlékeztet cikkében a Guardian.