Mi az a Nanushka Café? Valami, amire garantáltan nem számították a magyar divatmárkától!
A Nanushka új, PF25-ös New Yorkban bemutatott kollekciója mellett egy együttműködés keretén belül nyitotta meg a Happier Groceryvel közösen a Nanushka Cafét a New York-i Divathéten. Ezzel is azt sugallva, új modelljeik nem csupán ruhákat, hanem egy életérzést is képviselnek.
A Nanushka Café nem csupán egy divatesemény kísérője volt, hanem egy olyan helyszín, ahol a divathét és a Nanushka-kollekció vibráló hangulata összetalálkozott a tudatos étkezés élményével – írja a Life.hu. A menüben helyet kaptak különböző matcha italok, friss gyümölcslevek, teák és gondosan elkészített desszertek, amelyek az egészséges életmódot és a fenntarthatóságot népszerűsítik. A közösségi médiában is hatalmas visszhangot keltő pop-up kávézó nemcsak a Nanushka rajongóinak, hanem a divatvilág elitjének is egyedi élményt kínált. Az esemény bemutatta, hogy a divat már nemcsak ruhákról szól, hanem az életstílus minden aspektusára kiterjed.
A luxusmárkák egyre inkább a mindennapi élet részévé válnak, nemcsak a divatban, hanem az étkezésben is. A Louis Vuitton, Dior és Ralph Lauren után a Nanushka is megnyitotta saját gasztronómiai projektjét, amely a fenntarthatóságot és az egészséges életmódot helyezi középpontba. A Nanushka Café egy új dimenziót nyit a luxus és a tudatosság ötvözésében, amely a modern fogyasztói igényekhez igazodik. A Nanushka Café egy jelképes lépés volt a márka részéről, amely a divat és a fenntarthatóság kapcsolatát hangsúlyozta. A fenntartható divat mellett a márka most az életmód egyéb területeire is kiterjeszti filozófiáját. A divathéten bemutatott kávézó tökéletesen illeszkedett ebbe az irányba, bemutatva, hogy a luxus és a fenntarthatóság kéz a kézben járhat.