Bár a pár nagy tervekkel indult, végül a spórolás mellett döntött.
"Drága esküvő helyett mindössze 500 dollárt (körülbelül 180 ezer forint) költöttünk – még egy McDonald’s megállót is beiktattunk" - árulta el a 26 éves Ellie és párja, a 27 éves Alex. A fiatalok eredetileg nagyszabású esküvőt terveztek rengeteg vendéggel, de amikor kiszámolták a költségeket, rájöttek, hogy ez pénzkidobás. Az Egyesült Királyságban élő pár végül úgy döntött, hogy inkább értesít két tanút, akikkel elmennek a helyi házasságkötő hivatalba.
Az esküvő így körülbelül 70 dollárba került – utána pedig egy gyorsétteremben ünnepeltek. Ellie, aki már két gyermek édesanyja, elmondta, hogy számára a lényeg az volt, hogy férjhez menjen, anélkül hogy azzal törődne, másokat lenyűgöz-e.
Nem tudtuk megindokolni, hogy egyetlen napra 25 000 dollárt költsünk. Ez őrültség. Csak házasok akartunk lenni.
– mondta Ellie. Az esküvő napján Ellie egy 300 dolláros fehér ruhát viselt, míg Alex, aki futballista, egy 200 dolláros öltönyt vett. Így az egész esemény, beleértve a gyorséttermi ebédet is, mindössze 500 dollárba került, ami kevesebb mint 200 ezer forintnak felel meg. A megtakarított pénzt a pár két nászútra költi: egy rövid párizsi kiruccanásra és egy egyhetes dubaji utazást terveznek tavasszal, emellett házvásárlásra is gyűjtenek.
Megnéztünk néhány helyszínt, és több ezer dolláros ajánlatokat kaptunk, ráadásul a vendégeinknek még szállást is kellett volna foglalniuk. Voltak ennél fontosabb dolgok is. Úgy gondoltuk, ha most nem tesszük meg, akkor soha nem fogjuk, ezért egyszerűen összeházasodtunk az anyukám és Alex testvére jelenlétében. Utána nagyon megéheztem, így elmentünk a McDonald’s-ba
– nevetett Ellie.
Csodálatos nap volt. Teljesen levette rólunk a nyomást, és nem éreztük úgy, hogy bárkinek is meg kellene felelnünk
– mesélte Ellie, hozzátéve, nagyon hálás a családjának és barátainak, akik segítettek megszervezni a „tökéletes” eseményt. A pár szülei aztán egy szerény bulit szerveztek, amelyen körülbelül 20 közeli barát és családtag vett részt - írja a nypost.com.