Más alkalmazásokkal is probléma van...
Elárasztották a közösségi médiát a felháborodott panaszok a felhasználóktól, miután sokan nem tudják elolvasni az e-mailjeiket a Microsoft Outlook leállása miatt.
Időközben kiderült, hogy a probléma nem csak a levelezőrendszert érinti, a vállalat széles körű kieséssel néz szembe, mivel a Microsoft 365, a Teams, az Exchange és a Microsoft Store sem működik megfelelően. A közösségi médiát pedig felrobbantották a panaszok, mivel a felhasználók arról számoltak be, hogy kizárták őket a fiókjukból.
Gondolom, a Microsoft Outlooknak gondjai vannak, körülöttem mindenki kijelentkezett az e-mailjeiből
- írta az egyik kommentelő.
A Down Detector nevű oldal, amely a szolgáltatások működését figyelő weboldal szerint a felhasználók szombat este 20 óra 40 perc körül kezdtek problémákat jelenteni a technológiai óriás alkalmazásaival kapcsolatban. A weboldalon 21 óra 15 percig közel kilencezer bejelentés érkezett, a probléma különösen a londoni és manchesteri ügyfeleket érintette.
A Microsoft azonban azt közölte, hogy az Outlook-szolgáltatások „többsége”, amelyekhez a felhasználók nem tudtak hozzáférni, mostanra helyreállt.
Telemetriai adataink azt jelzik, hogy az érintett szolgáltatások többsége helyreállt a fennakadást követően. Továbbra is figyelemmel kísérjük, amíg a probléma meg nem szűnik az összes szolgáltatás esetében
- idézi a The Sun a vállalat X-en közzétett tájékoztatását, amely megjegyzi, hogy a hiba okát este 10 óra körül azonosították, majd meg is szüntették azt.