Háromszáznál is többen jelentkeztek, így hosszú válogatás után sikerült kiválasztani Dopeman hajkereskedésének reklámarcát.
Csilla utolsóként pályázott a melóra, mégis az ő személyisége fogta meg legjobban a Pityinger testvéreket:
– Utolsókból lesznek az elsők, az öcsémmel teljes egyetértésben Csillát választottuk. Nemcsak gyönyörű, de nagyon jó fej is, méltán képviseli a hajkereskedésünket. Az ajándék hajhosszabbítást természetesen már meg is kapta, de az ígéretünkkel ellentétben randevúval egybekötött vacsorára nem hívjuk meg. Sajnos komoly kapcsolatban él a barátjával, amit mi tiszteletben tartunk. De a legújabb videoklipünkben azért szerepelni fog – újságolta Dope hozzátéve, hogy testvére ötletén felbuzdulva új stílusban próbálkoznak: szerelmes számmal készülnek meghódítani a slágerlistákat.