Ennél talányosabb kapcsolat nincs is, jelenleg több a szerelemre utaló nyom, mint a cáfolat. De mégis mi lehet a Forma–1-es pilóta és a gyönyörű magyar modell között? Akármi is, bizonyos, hogy mindketten profitálnak belőle.
Forrás: Northfoto
Egyre bizalmasabbnak tűnik a kapcsolat a két fiatal között. Két hónapja tűntek fel először közös fotókon, azóta egyre gyakrabban drukkolhat kapcsolatuknak világszerte a közönség. A legutóbbi, Monacóban készült képeken már azt láthattuk, hogy egy buliban Palvin Barbara valósággal nyalogatja Lewis Hamilton ujját!
Vajon működik köztük a kémia, egy igaz szerelem kibontakozásának lehetünk szemtanúi, vagy valami másról van szó? Tényleg csak barátság, ahogy Barbi időnként rejtélyesen nyilatkozza? Vagy netán csak egy nagyon ügyesen kidolgozott reklámkampány szúrja ki a szemünket?
Tény, hogy Barbara és Hamilton is egy világhírű üdítőital-gyártó cég reklámarca – vagyis egy istállóból valók. Ha ők ketten egyszerre megjelennek valahol – ahogyan azt egy névtelenséget kérő reklámszakember elmondta –, akkor az az általuk képviselt cégnek dupla reklámot hoz, és a főszereplők sem járnak rosszul, hiszen a világ összes hírportálja róluk cikkezik. Hamilton nevére jelenleg csaknem egymillió találat van a Google-on, ha „csak” arról számoltak volna be a lapok, hogy megnyerte a Monacói Nagydíjat, akkor ennek a töredéke lenne. Ugyanez igaz Palvin Barbarára is, a divatmodell több világmárka arca, de hiába szerepel a tekintélyes Vogue magazin címlapján, az közel sem hoz neki annyi „ingyenreklámot”, mint Hamilton ujjának szopogatása.
A Bors megkereste a hazai modellszakma egyik leghitelesebb arcát, Tomán Szabinát, aki komoly nemzetközi karriert futott be. Azt kérdeztük tőle, hogy vajon szerinte árt-e, vagy éppen ellenkezőleg, segíti-e Palvin Barbara eddig felívelő karrierjét ez a hamiltonos kitérő.
– Nem lehet erre a kérdésre egyértelmű választ adni, és csak általánosságban tudom megfogalmazni a tapasztalataimat – kezdi Szabina. – Lényeges, hogy az adott modell mennyire szimpatikus. Ha az, akkor bármit tesz, azt szeretni fogják az emberek, és ugyanez igaz az ellenkezőjére is: akit nem tudnak a szívükbe fogadni, az a feje tetejére állhat, akkor sem változik a helyzet. A modellszakmában vajmi keveset befolyásolja a döntéshozókat az, hogy a kiválasztott arc kivel jár – teszi hozzá, majd így folytatja:
– Természetesen botrányosan nem lehet viselkedni, de a magánéletükbe sosem szólnak bele. Az a modell egyébként, aki sokat szerepel a médiában, az általában tudja kamatoztatni az ismertségét, vagyis összességében elmondható, hogy lehet profitálni egy kamerák előtt megélt szerelemből, legyen az igaz érzelmeken alapuló érzés, vagy csak egy reklámkapcsolat.
Anélkül tehát, hogy Szabina konkrétumot említene, az olvasó is leszűrheti a fentiekből: szerelem, barátság vagy üzlet van-e a bizalmas, már-már erotikus hangulatú fotók hátterében...