Celeb

Kínos! Milliókat bukott az ATV Demcsákon

Bors

Létrehozva: 2017.09.22.

Nem csak a méltóságát őrizte meg azzal a műsorvezetőnő, hogy végül közös megegyezéssel váltak el egymástól az ATV-vel. Ha a csatorna szándékos károkozásért perelte volna, nagy bajba kerül.

Hivatalos adatok nincsenek, de iparági pletykák szerint idén több százmilliót költött a kereskedelmi csatorna az őszi műsoraik indulása előtt reklámra.

Nagy időket él meg az ATV, az elmúlt egy évben a hazai televíziózás legnagyobb nevei adták egymásnak a kilincset. 2016. de­cember végén felmondott Kálmán Olga, ami igencsak felkavarta az állóvizet, a komplett tévésszakma felbolydult, hogy vajon mi lesz az Egyenes beszéd című műsorral?! Aztán újabb nagy változások jöttek, ráadásul csőstül: egymás után leszerződött hozzájuk  Hajdú Péter, Bochkor Gábor, Sváby András, Bombera Krisztina, Kárász Róbert, Vujity Tvrtko, Gaál Noémi és Demcsák Zsuzsa is.

Havas Henrik verhetetlen

Havas Henrik tartja a leggyorsabb bukás világcsúcsát: 1995-ben mindössze hat napig volt államtitkár (a Horn-kormány szóvivője), ami kétségtelenül nagy bravúr volt, de önmagát is legyőzte 2017 márciusában, amikor hat nappal a Pénzt vagy életet! című műsor felvétele előtt rúgták ki a TV2-től.

Idén ősszel – mint ahogy az megszokott volt az elmúlt években – ismét komoly reklámkampánnyal jelezte az ATV a nézőknek és a konkurenciának, hogy a piacon van, az országban rengeteg helyen találkozunk óriásplakátokkal, rádiós és tévés reklámokkal. Az új posztereken természetesen feltűnt a tévé friss igazolása, Demcsák Zsuzsa is, aki a reggeli műsort, a Startot és Kálmán Olga nagy múltú műsorát, az Egyenes beszédet is vezette volna. Szerda délután óta tudjuk, hogy Zsuzsa egyik műsorban sem lesz.

Mint arról a Bors is beszámolt, Demcsák Zsuzsa közös megegyezéssel távozott az ATV-től azok után, hogy volt egy botrányos interjúja az MSZP-s Szanyi Tiborral, ahol a műsorvezetőnő meglehetősen zilált és dekoncentrált állapotban volt. Az ominózus adás után Zsuzsát felfüggesztették, és belső vizsgálatot indítottak.

– A hivatalos kommunikáció szerint közös megegyezéssel zárult az ügy, de szerintem ebben az országban, akinek már valaha szűnt meg munkahelye, az tudja, hogy ez az esetek 99 százalékában azt jelenti, hogy „ki vagy rúgva, de legyen esélyed új állást találni” – mondja a Borsnak egy tévés jogász. – Ez persze nem zárja ki azt, hogy valahol létrejöhet közös megegyezés, de az elválás – akár a magánéletben – viszonylag ritkán sikerül súrlódásmentesen. Pláne Demcsák Zsuzsa ügyében, ami ugye a nyilvánosság előtt zajlott, vagyis mindenki láthatta, mi történt. Ha Zsuzsa nem ivott, nem gyógyszerezett, csak fáradt volt, akkor is azt tudom mondani jogászként, hogy az lett volna a felelősségteljes döntés, ha nem ül be a stúdióba – magyarázza a szakember, majd így folytatja: – Ugyanis ha nagyon szigorúan vizsgáljuk az esetet, a kereskedelmi csatornának komoly presztízsveszteséget és/vagy anyagi kárt okozhatott az elmúlt pár nap. A jövőbeli riportalanyok gondolhatják úgy, hogy nem mennek be interjúra, hiszen ebben a tévében dekoncentrált műsorvezetők vannak, akikkel beszélgetve elvész a lényeg a mondandójukból. Vagy a Demcsákot helyettesítő műsorvezetőknek több fizetést kell adni a pluszmunkáért. Ha akarta volna a televízió jogi osztálya, simán indíthatott volna egy kártérítési pert a műsorvezető ellen szándékos károkozásért, ami milliókba került volna Zsuzsának. Nagylelkűek voltak vele.

Kíváncsiak voltunk Demcsák Zsuzsa véleményére a témában, de tegnap egész nap hiába kerestük. 

Irtózatos pénzekbe kerül a reklám

Reklámpiaci szakemberek szerint egy kereskedelmi tévé költségei minimum tízmilliót tesznek ki, amikor egy új műsorvezetőt akarnak bevezetni a köztudatba. Mivel viszonylag rövid idő alatt kell elérniük azt, hogy a nézők a csatornával párosítsák az arcát, számos plakátot, fizetett újsághirdetést kell venni, hogy „beégjen” az emberek tudatába. A szakember szerint a tízmilliós költség az alaphangon számolt összeg, a határ a csillagos ég – akár több százmillió forint –, attól függően, hogy hány plakátot tesznek ki országszerte, mennyi és milyen méretű reklámhelyet vesznek a nyomtatott lapokban.
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek