Különleges szerepben, transzvesztita férfiként mutatkozik be a színpadon Fábián Anita a Pánik a fedélzeten című, pikáns francia darabban.
Az előadást Gergely Róbert rendezte, így nem csodálkozhatunk azon, hogy szerepet kapott benne az Emanuelle című dal is. A férfiból nővé operált Jenny leszbikus táncot lejt rá egy kolléganőjével.
– Ez egy hatszemélyes vígjáték-musical: egy hajó utasai szextúrára érkeznek, hogy felfrissítsék a házasságukat – magyarázta a rendező. – Jenny, a hajó énekesnője romantikus kalandba keveredik egy vendéggel, az ő szerelmeskedésük alatt szól az Emanuelle.
Az előadáson egyébként nem az ő hangján szólal meg a dal, hanem az eredeti, francia változatban. Ennek ellenére Gergely Róbert megjelenik a darabban a szerelmeskedés alatt, mint kukkoló.
– Ma már nem zavar, hogy sokan az Emanuelle-lel azonosítanak, nekem ez a védjegyem. Kívánom minden művésznek, hogy legyen olyan jelentős produkciója, amellyel azonosítani tudják. Korábban próbáltam szabadulni a daltól, de rá kellett jönnöm: egyetlen fellépésem sem fejeződhet be az Emanuelle nélkül, ha elmarad, dühös a közönség – mondta a Gergely Theáter igazgatója.
A Jóban Rosszban címû sorazat színésznője, Fábián Anita Détár Enikővel váltásban viszi Jenny szerepét a november 12-én debütáló darabban. Egyáltalán nem volt furcsa számára, hogy hosszú vörös parókában férfiból nővé vált énekesnőt kell alakítania.
– Az alkatom segíti ezt a szerepet: magas vagyok és mély a hangom, de a világon mindenhol nők játsszák ezt a szerepet, nem parókás férfiak. Az erotikus tánc egyébként csak abból a szempontból volt nehéz, hogy fárasztó mutatvány sok akrobatikával – mondta a színésznő.