Celeb

Magyar ruha aratott sikert a Golden Globe-on

G. Sz.

Létrehozva: 2018.01.17.

Egyedüli magyar ruhamárkaként képviselte az országot a Golden Globe afterpartiján a Sentiments Couture.

Chloe Bridges színésznő Joó Beatrix egyik különleges kreálmányában jelent meg az egyik hivatalos afterpartin. Az idei Golden Globe-díjátadón a színésznők többsége a szexuális zaklatások elleni tiltakozásként fekete ruhában ment a gálára, Joó Beatrix pedig éppen ennek köszönheti, hogy a Sentiments ruhamárkát az egész világ megismerte.

– Egy amerikai PR-ügynökségen keresztül fedezte fel a ru­hánkat Chloe és a stylistja, s mi­vel fekete estélyikből amúgy is hiány volt Los Angelesben a gá­la előtt, na­gyon szerencsés egymásra találás volt a miénk. Büszkék vagyunk rá, hogy minket vá­lasztottak – mesélte Joó, akiről a magyar divatszakma belterjessége miatt itthon szinte alig hallani.

– Húsz éve vagyok tervező, Dobó Katától Liptai Claudián át Udvaros Dorottyáig szinte mindenkit öltöztettem már ebben az országban, egyedüli magyarként négy oldalon jelent meg a ru­háim­ról anyag a rangos l’Officiel magazinban, de a budapesti Fa­shion Weekre meg sem hívnak. Ady egyik versét tudnám idézni a hazai divatiparral kapcsolatban: „Ki magyar tájon nagy sorsra vágyik, rokkanva ér el az éjszakáig” – mondta a tervező, majd hozzátette: már előttük a következő cél is, hiszen külön ruhával készülnek az Oscar-díjra is, amit reményeik szerint ismét egy híresség mutat majd meg a világnak.      

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek