<p>Mit csinálhat az ember gyermeke, ha az apja és az anyja is híres? Nagy valószínűséggel ő is azzá válik. Na de három- és négyévesen? Nánási Micivel és Vencellel ugyanis ez történt. Ráadásul egy ismeretlen önkéntes rajongótábor gyűjt a kicsiknek.</p>
Az Ázsia Expressz során Ördög Nóra és Nánási Pál Nánázsia néven indított 35 epizódból álló videóblogot a YouTube-ra. A felvételek hatalmas sikert arattak az interneten, hiszen összesen több mint tizenegymillió megtekintés került a család kalandjait bemutató videókra.
Talán éppen a videók hatására hozták létre az Instagramon január 2-án a micivencifanpage nevű oldalt, ahol egy külön profilt szentelnek a két kicsinek. A képeket Nóriék különböző közösségi oldalakon megjelent videóiból mentették le a készítők, és az indulás óta már hétszáznál is többen követik a rajongói oldalt, és ez a szám folyamatosan növekszik.
A képekhez a szerkesztők általában vicces kommentárokat fűznek, mint például: „Hogy kik az ország legmenőbb kis hírességei? Hát persze, hogy a Nánási gyerekek”.
A rajongói oldallal kapcsolatban megkerestük a szülőket, vagyis Ördög Nórát és Nánási Pált is, hogy mit szólnak ahhoz, hogy már gyermekeiknek is látható rajongótábora van, ami ráadásul gomba módjára szaporodik.
– Láttuk az oldalt, nagyon kedves és aranyos gesztus, örülünk neki, hogy ennyien szeretik a gyerekeket is – nyilatkozta a Borsnak Nánási.