<p>Alig több mint egy év után visszavonult a nemzet pénztárosnője. Kasszás Erzsi, vagyis Balázs Andrea színésznő arca nem köszön vissza több CBA hirdetéseiről. </p>
Kasszás Erzsi megosztó karakterével valószínűleg még az is találkozott, aki nem néz tévét. Nem beszélve arról, hogy videói és az abból készült mémek járványként terjedtek a neten. De változnak az idők. Nem tudni, mi állhat a döntés hátterében. Balázs Andrea megkeresésünkre szűkszavú válaszából azonban úgy tűnik, szabadulni akar a hirdetés szabta skatulyából.
– Nem szeretnék többé Kasszás Erzsiről nyilatkozni. Vége a karakterének – zárta rövidre a témát a színésznő, akinél a CBA Facebook-oldala csak picivel volt bőbeszédűbb.
„Szeretett Erzsink mostantól a világot jelentő deszkákon folytatja a pályafutását. A CBA-ban mostantól már nem fogsz találkozni vele. De abban biztosak vagyunk, hogy a tévé képernyőjén vagy színházban láthatod még.”
Az üzletlánc új reklámkampányában már Icuka, a boltvezető hirdeti a hárombetűs céget. A karaktert Bach Szilvia alakítja. Ráadásul nem is akármilyen módon: a komika nemcsak énekel, hanem rappel is a bolthálózat nagyszerűségéről. Mindezt neonfényekben pompázó üres bolt kulisszái közt egy komplett tánckarral és arany bevásárlókosárral teszi. A retinába égő látványvilágra azonnal rákattant az internet népe: Icuka klipje egy nap alatt 175 ezres nézettséget ért el a YouTube-on. De ahogy ilyenkor lenni szokott, a kommentelők két táborra szakadtak. Rengetegen kiakadtak a rappelő boltvezető karakterén, felháborodva követelve vissza Kasszás Erzsit, ám sokan vannak azok is, akik már most odavannak Icukáért és alig várják a vele készült reklámfilmeket.
Bach Szilvia lelkiekben mindenre felkészült.
– Kasszás Erzsi után szerintem már semmin nem kell meglepődni. Ezek innovatív, új reklámok, ami egyeseknek tetszenek, egyeseknek pedig nem. Nekem nagyon tetszenek, szerintem kimondottan üdítő színfoltok, amiket a közönség is szeretni fog. Nem tudom, emlékszik-e, hogy Kasszás Erzsi hogyan indult tavaly? Pár hónappal később pedig az ország egyik legkedveltebb karaktere lett – magyarázta Szilvia, hozzátéve, hogy nagyot nevetett, amikor megtudta, hogy rappelnie kell.
– Nem tudtam elképzelni, hogy ez nekem hogy fog menni. De a próbák alatt egész hamar belejöttem, minden egyes percét élveztem. Nehéznek tűnt, de tetszett a zene, és jó volt a szöveg is. Amúgy nem szoktam rapzenét, sem hiphopot hallgatni, de szerintem most már fogok – nyilatkozta a Borsnak az utód.
Így kommentálták a netezők Kasszás Erzsi, Icuka cserét.
Sz. Gábor: „Szekunder szégyent kiváltó audiovizuális környezetszennyezés.”
V Róbert: „Hát, ez nagyon hervasztó. A dal béna. Gyenge.”
D. Tom: „Kár lenne ezt a reklámot metálos feldolgozás nélkül hagyni.”
E. Csenge: „Sose fogom szeretni Icukát. Erzsi a best.”
Elmer: „Úgy látom, a CBA-nál egy koncepció része, hogy minél idegesítőbb, minél szégyenteljesebb, alávalóbb és ostobább reklámja legyen. Nem tudom, kinek jó ez, nekem nem, az biztos.”
K. Zsuzsanna: „Borzalmas. Kasszás Erzsitől meg egyenesen felállt a nem létező szőr a hátamon. Ez az Icuka figura meg, no komment. Azt hiszik, hogy ettől többen bemennek abba a boltba?!”
D. Bence: „Ez szuper, a legeslegjobb reklám! Hajrá, Icuka!”
Gábor: „Bárcsak az árufelhozatal is ilyen jó lenne a közeli CBA-ba, mint ez a dal!”
Bach Szilvia a rappelés elsajátítása után, a forgatáson újabb akadályokkal találta magát szemben.
– Az egész filmet visszafelé vettük fel. Emiatt visszafelé kellett megtanulni a mozgásokat, sőt még a szöveget is úgy kellett felmondani. Az egészet utána- szinkronizáltuk a szájmozgással és a cselekménnyel, ami nagyon érdekes feladat volt mindenki számára. Jó volt látni, ahogy minden egyes apró részlet a helyére kerül, és végül egy ilyen jó reklám lett belőle!