Már Hollywood is felfigyelt egy magyar divatmárkára: egyre több világsztár választja vörös szőnyeges eseményeire a Nanushka kreációit.
Forrás: Getty Images
A magyar Nanushka az elmúlt években a nemzetközi divatvilág fősodrába jutott, amellett, hogy egyre több világsztár választja ruháikat, a márka 2018-ban már a New York-i Divathéten is debütált és áprilisban Los Angelesben nyitott saját üzletet.
– Mivel a brand az USA keleti partján már stabil lábakon áll, és online megrendeléseink nagy számban jönnek Los Angelesből, ezért kíváncsiak voltunk egy Nanushka pop-up (ideiglenes – a szerk.) üzlet fogadtatására.
– Az üzlet két hónapja van nyitva, és július végéig várja a vásárlóit, de már az első naptól kezdve fantasztikus népszerűségnek örvendünk – nyilatkozta a Borsnak a márka PR-képviselete.
– Úgy tűnik, hogy a márka tökéletesen illeszkedik a Los Angeles-i életstílushoz és kielégíti a vásárlóközönséget.
A kaliforniai üzlet megnyitóján a negyven meghívott között feltűnt Aubrey Plaza színésznő és Bruce Willis három lánya, Tallulah, Rumor és Scout is, akik már korábban is ismerték és viselték a magyar termékeket.
De például Emma Watson is Nanushkát viselt az ausztrál Vogue 2018 márciusi számában, csakúgy mint Uma Thurman egy manhattani gálán, és Stephen Baldwin lánya, Hailey vagy Jennifer Lawrence is szívesen választja a magyar márkát.