Celeb

Magyar ruhában parádézik Hollywood krémje

G. Sz.

Létrehozva: 2018.06.07.

Már Hollywood is felfigyelt egy magyar divatmárkára: egyre több világsztár választja vörös szőnyeges eseményeire a Nanushka kreációit.

Forrás: Getty Images

A magyar Nanushka az elmúlt években a nemzetközi divatvilág fősodrába jutott, amellett, hogy egyre több világsztár választja ruháikat, a márka 2018-ban már a New York-i Divathéten is debütált és áprilisban Los Angelesben nyitott saját üzletet.

– Mivel a brand az USA keleti partján már stabil lábakon áll, és online megrendeléseink nagy számban jönnek Los Angelesből, ezért kíváncsiak voltunk egy Nanushka pop-up (ideiglenes – a szerk.) üzlet fogadtatására.

– Az üzlet két hónapja van nyitva, és július végéig várja a vásárlóit, de már az első naptól kezdve fantasztikus népszerűségnek örvendünk – nyilatkozta a Borsnak a márka PR-képviselete.

– Úgy tűnik, hogy a márka tökéletesen illeszkedik a Los Angeles-i életstílushoz és kielégíti a vásárlóközönséget.

A kaliforniai üzlet megnyitóján a negyven meghívott között feltűnt Aubrey Plaza színésznő és Bruce Willis három lánya, Tallulah, Rumor és Scout is, akik már korábban is ismerték és viselték a magyar termékeket.

De például Emma Watson is Nanushkát viselt az ausztrál Vogue 2018 márciu­si számában, csakúgy mint Uma Thurman egy manhattani gálán, és Stephen Baldwin lánya, Hailey vagy Jennifer Lawrence is szívesen választja a magyar márkát. 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek