Rangos nemzetközi díjat kapott a Nanushka, a cég vezetője Cambridge-ben beszélt a sikerekről.
Forrás: Végh István
A Nanushka neve már ismerősen cseng külföldön: világsztárok viselik a magyar tervező ruháit és a nemzetközi szakmai életben is hatalmas sikereket ér el a márka. A divatcég 2019-es Pre-Fall kollekciója lett az International Design Awards győztese. A nemzetközi designerekből álló zsűri tagjai egyedinek, elegánsnak és mégis könnyen viselhetőnek találták Sándor Szandra ruháit és kiegészítőit, így ő vihette haza az év divattervezőnek járó díjat.
Sándor Szandra legújabb kollekciójával március 30-án találkozhat a magyar közönség. A márka 11 órától tart villásreggelit Bécsi utcai üzletében, az este folyamán pedig a Budapest Central European Fashion Weeken mutatja be kreációit.
Az International Design Awards (IDA) 2007 óta oszt díjakat építészeknek, belsőépítészeknek, grafikusoknak, tárgy- és divattervezőknek. A zsűri tagjai elismert nemzetközi szakemberek, akik évről évre várják azokat az úttörő, fenntarthatóságot képviselő tehetségeket, akik bátrak és szakmájukban valami egészen újat mutatnak.
A verseny a szakma számára kiemelkedő fontosságú, idén is több nemzetközileg ismert és elismert márka nevezte be legfrissebb kollekcióját.
Erről, és más nemzetközi szakmai sikerekről valamint a cég előtt álló kihívásokról a Nanushka CEO-ja Baldaszti Péter Cambridge-ben mesélt fiataloknak. A Future: Hungary konferencián a legrangosabb brit egyetemekről gyűltek össze ott tanuló magyar diákok, hogy megismerjék a cég történetét, és meggyőződjenek arról, hogy Budapestről is lehetséges kiemelkedő szakmai is üzleti eredményeket elérni a világban.
A Future: Hungary konferencia az Egyesült Királyságban tanuló tehetséges magyar fiataloknak teremt lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék hazánk vezető és feltörekvő cégeinek valamint ígéretes start-up vállalkozásainak háttérmunkáját.
A több mint száz résztvevő diák közül sokan a világ legjobb egyetemeinek egyikében tanulnak (Oxford, University of Cambridge, UCL, King’s College London, Durham, Manchester, Warwick, Bristol, St.Andrews). Számukra is különleges lehetőség volt, hogy a workshopokon, az előadásokon és a karrierbörzén elsőkézből tájékozódhattak a Nanushka világáról és a cég munkájáról.
Háromszor annyi viszonteladó, ötször annyi eladott ruha, megtízszerezett bevétel. Ezeket az eredményeket érte el a Sándor Szandra által alapított Nanushka a GB & Partners befektetése után.
A Nanushka ruháit jelenleg több mint 30 országban árulják, egyedi apró ruhaboltoktól kezdve, az olyan hatalmas üzletláncok át mint a Bergdorf Goodman,a Selfridges, a Liberty vagy a Browns. De a legnagyobb nemzetközi webshopok- a Net–a–Porter és a My Theresa - képzeletbeli polcain is ott sorakoznak a magyar tervező ruhái.