Kapócs Zsóka úgy érzi, sok híresség csak eszköznek használja a gyermekét a közösségi médiában.
Hatalmas port kavart Tibi atya blogján az a cikk, amelyben a szerző górcső alá vette a haza hírességeket, főként Kulcsár Edinát és férjét, Csutit. A cikk írója azt fejtegette, hogy szerinte az egykori szépségkirálynő csak reklámnak használja a kisfiát a szponzorált tartalmakhoz, majd nyomdafestéket nem tűrő jelzőket használt a házaspárra – írja a Ripost.
Úgy tűnik, ebben a témában másnak is megvan a véleménye. Kapócs Zsóka úgy érzi, az írásnak van némi alapja, ami gyermekek felhasználását illeti a közösségi médiában. Szerinte sok híresség beleesik abba a hibába, hogy bazári majmot csinál a gyermekéből. Azt azonban leszögezte, a minősíthetetlen jelzőkkel egyáltalán nem ért egyet.
– Picit durva cikk, az elejével ezért nem értek egyet, de ami egy csecsemő, és kisgyermek jogait illeti, azzal tökéletesen. Nagy tisztelet a kivételnek, de a lájkok miatt a legtöbb celeb és influenszer abból él, talán mert másból nem képes, hogy bazári majmot csinál a gyermekéből, áttaposva ezzel a kicsin. Szerintem szomorú, és egyben szánalmas is – fogalmazta meg az álláspontját Kapócs Zsóka a Facebook-oldalán.
Picit durva cikk, az elejével ezért nem értek egyet, de ami egy csecsemÅ, és kisgyermek jogait illeti, azzal...
Posted by Zsóka Kapócs on Monday, January 27, 2020