Rajonganak az indiaiak az egzotikus szépségű magyar modellért. Kocsis Korinna arca számos távol-keleti márka védjegyévé vált.
Indiában valószínűleg csak a beavatottak tudják, hogy nem egy helyi szupermodell, hanem
egy gyönyörű magyar lány mosolyog rájuk a lépten-nyomon feltűnő plakátokon.
Kocsis Korinna egzotikus szépségére ugyanis felfigyeltek a Távol-Keleten is, így már évek óta számos indiai termék arca. A Miss Supranational Europe győztese a minap a Vacsorakirály című műsorban mesélt Demcsák Zsuzsának a munkájáról, a Life Tv képernyőjén. A modellt arról kérdeztük, hogy miként esett rá indiai cégek választása.
– Már több alkalommal is dolgoztam indiai cégnek, jelenleg egy prémium szanitereket értékesítő cég márkanagykövete vagyok – mondja a Bors megkeresésére a modell.
– A külsőm nyilván elsődleges szempont volt a kiválasztásomnál, de fontos volt az is, hogy eddig milyen modellmunkáim voltak, és hogy a civil életemben is értékelhető munkát végzek. Marketinges vagyok, rendezvényszervező, műsort vezetek a Life Tv-n, és van egy saját ruhamárkám is. Ha a modell a magánéletében is hiteles, az meghatározza, hogy milyen minőségű márkákat képviselhet.
India nevéhez sokan a mélyszegénységet társítják, de mint minden sztereotípia, ez is megtévesztő.
– Az indiai céggel való együttműködés igazi álommunka. Jártam már a meghívásukra Sanghajban, Szingapúrban, csodálatos hotelekben foglalnak nekem szállást, és úgy bánnak velem, akár egy hercegnővel. Mivel márkanagykövet vagyok, megválaszthatom, hogy egy eseményen milyen stílusú ruhát vegyek fel, mert nemcsak megengedik, hanem el is várják, hogy a munkámba belevigyem a saját személyiségemet.
A pletykák szerint egy-egy ilyen külföldi szerződéssel akár százmilliókat is kaszálhat egy modell. A szépségkirálynő sem panaszkodik.
– Aki ügyesen szerződik, nagyon sokat tud keresni az ilyen jellegű munkákkal. Ha több márkanagyköveti munkát megnyer egy modell, és jól gazdálkodik, nem szórja a pénzt ruhákra és táskákra, nyugodt szívvel félre tud tenni pénzt.