Kulcsár Edina ismért felborzolta a kedélyeket. Ezúttal luxusbabakocsija verte ki a biztosítékot.
Kulcsár Edina rendszerint gyárt figyelemfelkeltő social media tartalmakat, legutóbb például rapper férje eddig nem éppen teltházasnak tűnő koncertjét igyekezett beharangozni, most pedig egy luxusbabakocsira próbálja rábeszélni követőit. A sztárok, közszereplők, influencerek gyakorta reklámoznak olyan termékeket, amik nem tekinthetők éppen pénztárcabarátnak – Kulcsár Edina most emiatt került kellemetlen helyzetbe.
Merj kitűnni a tömegből! Számomra ezt az üzenetet hordozza a babakocsink
– kezdte bejegyzésében Edina, akinek ide kattintva olvasható a posztja.
490.890 forint: ennyibe kerül az a babakocsi, amit a volt szépségkirálynő reklámoz, és mely a Junama nevű lengyel cég terméke, akik noha a '90-es évek óta jelen vannak a piacon, nem rendelkeznek túl népes követőtáborral az Instán. A félmilliós luxusbabakocsihoz Edina ezeket a szavakat fűzte:
„Mindig is szerettem azokat az embereket, akik megjelenésükkel ki tudták nyilvánítani az egyéniségüket. Volt idő, hogy csak csendben rajongtam értük, miközben valahol én magam is szívesen viseltem volna nem szokványos dolgokat, csak féltem, hogy megszólnak miatta. Ilyenkor még erősen dolgozott bennem a megfelelési kényszer, de mára ezt már magam mögött hagytam, ami a babakocsinkon szerintem teljes mértékben megmutatkozik! Persze a megjelenésén túl, számtalan előnye van, de holnap egy sztoris videóban megmutatom.”
A rengeteg hozzászólás közt elenyésző arányban olvashatunk biztató sorokat.
„Tudással és értékteremtéssel kitűnni. Az valami. De egy babakocsival?”
„Értem én, hogy ki kell tűnni a tömegből, de azért ez már túlzás szerintem. Mitől tud a te babakocsid többet, ami drágább a többi babakocsitól, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint sok más babakocsi, ami olcsóbb, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint a drágább? A gyerek kb 2 éves, max 3 éves korig használja. Az oké, hogy divatosabb, de szerintem ez már hivalkodás. Legtöbb átlag ember nem nagyon engedheti meg magának, hogy drága babakocsit vegyen a gyerekének."
„Ha annyira gazdagok vagytok nem felvágni kéne vele, hanem mondjuk adakozni, gáz vagy nagyon.”
„Ízléstelen egy babakocsi.”
– szemezgetett a Ripost a csípős kritikákból.
Korábban egyébként Berki Mazsi is luxusbabakocsival pózolt, igaz, az ő bejegyzését nagyobb lelkesedéssel fogadták a követői.
"A legjobb döntés volt! A kiegészítőket pedig imádjuk hozzá. Mindamellett, hogy fantasztikus designnal rendelkezik az egész brand, kiválló minőségű is! Én szívből ajánlom mindenkinek" – írta tavaszi bejegyzésében Mazsi.