A hercegné újabb nagydobásra készül.
Meghan Markle a korábbi években is próbálkozott már saját vállalkozás elindításával, az egyik ilyen volt az Archewell Audio podcast, azonban a dolog nem volt hosszú életű, miután a Spotify és a hercegi pár közös megegyezéssel szerződést bontott.
Úgy néz ki, hogy Meghan Markle nem adja fel, újabb dologba vágja a fejszéjét és American Riviera Orchard néven boltot nyit, amely lifestyle és dekortermékeket fog forgalmazni. A hercegné nagyon elszánt, olyannyira, hogy az Amerikai Szabadalmi és Védjegy Hivatalhoz március 9-én benyújtott védjegykérelmét is.
A bolthoz már elkészült a logó is, továbbá egy honlap és egy közösségimédia-oldal is. Sussex hercegnéje létrehozott egy Instagram-profilt is, ami máris közel 600 ezres követőtáborral rendelkezik. A márka neve egyébként a Kaliforniában található Santa Barbarára utal, ahol férjével, Harry herceggel, valamint gyermekeivel, a négyéves Archie herceggel és a kétéves Lilibet hercegnővel él.
Időközben az is kiderült, hogy Meghan Markle mit fog árusítani a boltjában, lesz többek között háziállatoknak sampon, csirkeeledel, de még jógamatrac is. A hercegné új vállalkozásáról az egyik legjobb barátja is megszólalt.
Több mint egy éve dolgozik ezen, mindez pedig közel áll a szívéhez – mindent tükrözni fog, amit szeret, vagyis a családot, a főzést, a szórakoztatást és a lakberendezést
- idézte a bennfentest a Daily Star.