Meghan Markle piacra dobta eperlekvárját, ám Károly király zsebébe vándorolt a haszon.
Meghan Markle legújabb üzleti vállalkozása akaratlanul is lendületet adott Károly király saját termékének. Sussex hercegnéja a közelmúltban mutatta be legújabb portékáját – a frissen piacra dobott életmódmárkájának, az American Riviera Orchardnak az üveges eperlekvárját.
Ebből 50 üveget elküldött az influencereknek, köztük Tracy Robbins divattervezőnek és Delfina Balquier argentin influenszernek, íztesztelés céljából. Minden üveg kézzel számozott 1-től 50-ig, de a kiskereskedelmi ár és a megjelenés dátuma ismeretlen.
A Daily Mail királyi kommentátora, Richard Eden szerint azonban Meghan legújabb „reklámmutatványa” Károly királynak hajtott hasznot. A király különféle befőtteket és sós ételeket árul a Highgrove Shopban. És bizony Meghan helyett a király lekvárjait kapkodták el percek alatt, 7 fontos áron.
"Sussex hercegnéja rendkívül jó üzletet csinált Károly királynak. Annyira utálják az emberek Meghant, hogy inkább a király termékeit vették meg. Így is kifejezik támogatásukat a királyi családdal szemben. Azonban amíg Károly király termékei után a bevétel jótékonysági célokra megy, Meghan magára költi a pénzt" - vélte a szakértő.