Hamarosan jön a Black Friday 2022 az Ecipőn, érdemes tehát előre felkészülni a rohamra, nehogy lemaradjunk az általunk megvásárolni kívánt cipőről, cipőkről. Segítünk a hangolódásban néhény taktikai tanáccsal!
Forrás: ecipo.hu
Azt talán mindenki tudja, hogy a Black Friday kifejezéshez a vásárlás és a hatalmas kedvezmények társíthatóak, ám azt kevesebben ismerik, hogy mi ennek a jelenségnek az eredete. A Black Friday, magyar nevén Fekete Péntek ugyanis egy amerikai tradícióhoz, a hálaadáshoz köthető, hiszen az ünnep utáni péntek viseli hagyományosan ezt az elnevezést. Az ok pedig nem más, minthogy ez a nap számít a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetének, éppen ezért a cégek ide időzítik a legnagyobb marketingtevékenységet, valamint a legnagyobb leárazásokat. Egy vásárlót értelemszerűen az utóbbi érdekel, hiszen átgondolt stratégiával rengeteget lehet megspórolni az ajándékok beszerzésén. Például a Black Friday 2022 az Ecipőn is alkalmas erre az akcióvadászatra, hiszen rengeteg leárazás vonatkozik majd a cipőkre. A legjobb találatokért érdemes itt keresgélni: https://www.ecipo.hu/blackfriday.
A Black Friday során alapvetően kétféle vásárlási típust különböztetünk meg. Az egyik egy konkrét termékre hajt, kinézi azt előre, megjelöli magának, majd a legolcsóbb verziót megvásárolja az adott modellből. Itt nem a legnagyobb akciókat keresi az ember, hanem az adott termék legalacsonyabban elérhető árát. Ez a termék lehet például egy trendi Nike Air Max 270 cipő is, amely gyakorlatilag örök darab, sosem megy ki a sportos divatból, így a beszerzése bárki számára érdekes lehetőség lehet. Hogy hol? Például ezen a linken több modellt is meg lehet tekinteni, majd a legszebbet kinézni a Black Friday akciós időszakára: https://www.ecipo.hu/kolekcja:air_max_270.html.
A másik típus nem adott termékben gondolkozik, hanem leértékelésekben, vissza nem térő lehetőségekben, hatalmas árzuhanásban. Ilyenkor az online térben, az Ecipo.hu oldalon a legnagyobb számot, azaz a legnagyobb mértékű leértékelést keresi az ember, ez lehet szélsőséges esetben akár 70 vagy 80 százalékos is. Ha megtaláljuk ezt a kategóriát, akkor kezdődhet a „munka”, azaz át kell nézni, mi az, ami tetszik az elérhető kínálatból, illetve mi az, amire valóban szükségünk van az életünk során, azaz hasznát vesszük, ha megvásároljuk. Ez fontos rész, hiszen hiába vásárolunk meg egy cipőt, csizmát vagy éppen papucsot nyomott áron, ha aztán nem használjuk – ez ilyenkor nem a spórolás kategóriája, hanem a pazarlásé. Ahhoz, hogy eredményesek legyünk, de ne szaladjon el a fantáziánk, érdemes egy fix költségkeretet kijelölni a Fekete Péntekhez kapcsolódó vásárlásokra, majd azt kimaxolni a lehetőségek mentén. Ebben az esetben a lelkünk minden tekintetben boldog lesz a nap végén, hiszen annyit költöttünk, amennyit erre szántunk, csak éppen az akcióknak hála sokkal több cipőt beszereztünk. Jól hangzik, ugye?