Hosszú Katinka számára elképesztő sikert hoz a vb. A medencében elért eredményeire sem panaszkodhat, de nagyot a saját márkájával szakít.
Óriási népszerűségnek örvend hazánkban a háromszoros olimpiai bajnok Hosszú Katinka. Ez nemcsak abból a hangorkánból derül ki, ami akkor hallható, amikor a medencébe csobban, hanem akkor is, amikor a szurkolói zónába téved. Kis túlzással: nincs olyan magyar drukker, akin nem látható valamilyen Iron Lady feliratú ruhadarab, táska vagy valami.
– Valóban nagyon népszerűek a termékeink, most a vb idején megduplázódott a forgalmunk. Ez részben annak is köszönhető, hogy most nemcsak webshopon keresztül lehet rendelni, hanem boltunk is van a Duna Arénánál. Ezáltal pedig elérhetőbbek a termékek – fogalmazott a Borsnak Tóth Fanni, Katinka sajtófőnöke, aki azt is elárulta, mely ajándéktárgyak a legkelendőbbek.
– A Katinka és Shane babákat nagyon szeretik, ezenkívül a sapkák és a nemzeti színű tapsrudak is népszerűek. Ami meglepő, hogy bár a helyszínen nem árulunk pólókat, mégis rengeteget adtunk el belőle. A hátizsák is roppant kelendő. Hosszúék tudatosan készültek a szurkolókra, a boltjukban olyan termékek találhatók, amelyek elsősorban a rajongóknak készültek. Ez a kollekció egyébként a vb-n debütált, míg az úszódresszeket az Aréna helyszíni üzletében lehet megvásárolni.
Tóth Fanni üzleti titokra hivatkozva nem árulhatta el, pontosan milyen bevételt generált számukra, de elismerte, hogy több ezer darabot adtak már el. Óvatos becslések szerint is ötezer terméket értékesíthettek, és minthogy egy hátizsák 20, egy női úszódressz 18 ezer forint, és van póló 10-ért, 8 ezer forintos átlagárral számolva: csak a vb ideje alatt 40 millió forintos forgalmat bonyolítottak le. Ennél a medencében jóval kevesebbet keresett.