Húsz év televíziózás után a foci világában próbálja ki magát Azurák Csaba, aki az NB I-es Honvéd kommunikációs és marketingigazgatója lett.
Gyerekként maga is focizott a Videotonban, aztán a média világa felé vette az irányt Azurák Csaba, aki legutóbb a TV2 1/1 című műsorát vezette, de az évek alatt a Mokka, a Napló és a Tények házigazdájaként is láthatták őt a nézők. Áprilisban életének ezt a részét befejezte, és most visszatért a labdarúgáshoz.
– Közös ismerősök révén találkoztam a Honvéd új tulajdonosaival, akikkel kötetlenül tudtunk beszélgetni a csapat és a klub kommunikációjáról – mesélte a klubhonlapnak Azurák, hogyan került kapcsolatba a kispesti klubbal.
– Kiderült, nagyon sok mindenben passzolnak az elképzeléseink. Mindannyian úgy tartjuk, hogy a klub kommunikációjának a szurkolókat kell szolgálnia. Ebből a beszélgetésből jutottunk el odáig, hogy felkértek a posztra – tette hozzá.
Célként tűzte ki, hogy a Honvéd Médiaközpontnak növelnie kell a tartalomgyártást, azaz igyekeznek közelebb hozni a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait.
– A kollégáimmal együtt arra törekszünk, hogy mindennap többször oszthassunk meg olyan információkat, videókat, grafikákat, amelyekből a szurkolóink tájékozódni tudnak. De emellett nagyon fontos, hogy a játékosainknak és a klubnak is építsük a brandjét – mondta Azurák, aki igazgatóként rögtön egy Európa Liga-selejtezőn, a mai litván Zalgiris elleni meccsen kóstolhat bele az új munkába.
A szezonbeli célokról azt mondta: nemzetközi kupaszereplést érő helyre várja a csapatot az NB I-ben.